دوشنبه 23/سپتامبر/2024

دبیرکل جهاد اسلامی: هدف ما ارتقای توان نظامی و تسلیحاتی مقاومت است

سه‌شنبه 21-فوریه-2017

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت فلسطین درغزه به رغم محاصره ظالمانه دشمن صهیونیستی طی 3 جنگ متوالی در برابر این رژیم ایستادگیکرد و دشمن صهیونیستی هرگز نتوانست مقاومت را تسلیم خود کند و ما در تلاش برایارتقای توان نظامی و تسلیحاتی مقاومت هستیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رمضان عبدالله شلح دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه در حاشیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت ازانتفاضه فلسطین در تهران بر ضرورت وحدت تمامی جبهه های مقاومت به منظور آمادگی جهتهرگونه جنگ و حمله احتمالی دشمن صهیونیستی به باریکه غزه یا حتی به مرزهای جنوبی وشمالی فلسطین اشغالی در پرتو تهدیدات اخیر این رژیم مبنی بر حمله به غزه و لبنانتاکید کرد.

شلح با اشاره به اینکه مقاومت به توان ذاتی خود، دفاع همهجانبه ملت فلسطین و حمایت های بی وقفه امت اسلامی امید بسته است، عنوان کرد کهباور غلطی وجود دارد بدین مفهوم که اسرائیل قدرت شکست ناپذیر منطقه است اما اینباور کاملا غلط است و این رژیم اکنون در لبه پرتگاه نابودی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود که در فلسطین یک تشکیلات خودگردان وجوددارد که متعلق به ما نیست و ضعیف ترین عنصر در میان تمامی فلسطینیان است زیراوظیفه و ماموریت آن حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است. وی این سوال را مطرح کرد کهچگونه می توان با تشکیلاتی که وظیفه اش حمایت از شهرک های صهیونیست نشین و مقابلهبا مقاومت است، با شهرک سازی دشمن صهیونیستی مقابله کرد؟

شلح اظهار داشت که دشمن صهیونیستی از وضعیت کنونی حاکم  بر فلسطین و تنش و درگیری موجود در کشورهایعربی به نفع خود بهره می برد و این رژیم دیگر چیزی به اسم راه حل تشکیل دو کشورنمی شناسد و این راه حل را برای همیشه دفن کرده است.

لازم به ذکر است که محور اصلی ششمین کنفرانس بین المللیحمایت از انتفاضه فلسطین که صبح امروز سه شنبه با حضور مسئولان و شخصیت هایی ازبیش از 80 کشور دنیا در تهران آغاز به کار کرد، دفاع از حقوق ملت فلسطین و اعتباربخشی مجدد به مساله فلسطین است.

کاظم جلالی سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت ازانتفاضه فلسطین روز گذشته در نشست خبری این کنفرانس تاکید کرد که با توجه بهقانونی که جمهوری اسلامی ایران در نهم ماه می سال 1990 برای دفاع از ملت فلسطینتصویب کرد، قبلا 5 کنفرانس دیگر در سال های 70، 80، 85، 87 و 90 برگزار شده است و اینکنفرانس، ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین خواهد بود که طی آن وضعیت کنونیفلسطین و انتفاضه قدس بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسالهفلسطین به خاطر برخی اتفاقات و تحولات منطقه از اولویت خارج شد، تاکید کرد که رژیمصهیونیستی از در حاشیه قرار گرفتن مساله فلسطین برای پیشبرد اهداف و خواسته هایخود اعم از توسعه شهرک سازی، حفاری زیر مسجد الاقصی و تصویب قانون منع پخش اذانبهره می برد.

لینک کوتاه:

کپی شد