جمعه 20/سپتامبر/2024

نظامی اسرائیلی قاتل جوان فلسطینی تنها به 18 ماه حبس محکوم شد

چهارشنبه 22-فوریه-2017

دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی در تل آویو “الیورازاریا” نظامی اسرائیلی که جوان مجروح فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادترسانده بود، تنها به 18 ماه حبس محکوم کرد. این در حالی است که وکلای او گفته اندکه به این حکم اعتراض خواهند کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دادگاه نظامی رژیمصهیونیستی روز گذشته این نظامی اسرائیلی را که “عبدالفتاح شریف” جوانمجروح فلسطینی را به بدون هیچ دلیل و بهانه ای و به شیوه ای کاملا غیر انسانی بهضرب گلوله به شهادت رساند، تنها به 18 ماه حبس محکوم کرد. در حکم محکومیت او ذکرشده است که گلوله شلیک شده از اسلحه وی موجب شهادت این جوان فلسطینی شده است.

دادگاه صهیونیستی برای صدور حکم به چندین فیلم از جملهفیلمی که یک فعال فلسطینی در موسسه حقوقی “بتسیلم” تهیه کرده بود، استنادکرده است. در این فیلم کاملا مشخص است که این نظامی اسرائیلی زمانی که شریف به شدتمجروح بود و بر زمین افتاده بود و حتی قادر به حرکت نبود، از فاصله نزدیک او را بهضرب گلوله به شهادت می رساند.

نفتالی بنت وزیر تندرو یهودی و رئیس حزب خانه یهودی اظهارداشت: با توجه به اهمیت امنیت شهروندان اسرائیلی، باید ازاریا مورد عفو قرار گیرد.

یهودیان تندرو و راست گرا پس از ورود ازاریا به دادگاه بادست زدن و شعار دادن از او استقبال کرده و فریاد “مرگ بر فلسطینیان” سرمی دادند.

لینک کوتاه:

کپی شد