یکشنبه 22/سپتامبر/2024

برگزاری نشست هفتگی کابینه اسرائیل در کرانه باختری اقدامی خطرناک است

شنبه 11-مارس-2017

“دفتر ملی دفاع از زمین و مقابله با شهرک سازی” امروزشنبه تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای برگزاری نشست آتی خود در منطقه کرانه باختری را به مثابهبرپایی “جشن” به مناسبت سالروز اشغال این منطقه خواند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این نهاد فلسطینیبا انتشار گزارشی ضمن هشدار درباره اجرایی شدن این تصمیم، آن را اقدامی خطرناک برشمرد.
در این گزارش می خوانیم:« برگزاری چنین نشستی باگذشت 50 سال از اشغال کرانه باختری حامل پیامی روشن به جهانیان در مورد موضعاسرائیل در قبال کرانه باختری و قدس و بلندی های جولان اشغالی است.» 
دولترژیم صهیونیستی در نظر دارد به مناسب 50 امین سالروز اشغال کرانه باختری، یکی ازنشست های هفتگی خود را در شهرکی صهیونیست نشین در این منطقه و شاید شهر الخلیلبرگزار کند.

روزنامهصهیونیستی راست گرای “ماکور ریشون” که از حامیان بنیامین نتانیاهو نخستوزیر رژیم صهیونیستی می باشد و شیلدون ادلسون میلیاردر یهودی آمریکایی نیز از آنحمایت می کند، نوشت که نتانیاهو در نشست این هفته کمیته امنیت و امور خارجه کنستگفته است که دولت متبوعش به مناسبت 50 امین سالروز اشغال قدس، یکی از نشست های خودرا در این شهر برگزار می کند و نشستی دیگر را نیز به مناسبت گذشت 50 سال از اشغالکرانه باختری و بلندی های جولان، در یکی از شهرک های صهیونیست نشین در کرانهباختری برگزار خواهد کرد.

اینرژیم همچنین قرار است جشنواره ها و مراسم های زیادی را در مناطق واقع در داخلکمربند سبز امنیتی و شهرک های صهیونیست نشین و جشنواره پایانی را نیز در شهرکیهودی نشین کفار عتسیون برگزار کند.

نتانیاهومیری ریگو را به عنوان مسئول تدارکات و برگزاری این مراسم ها انتخاب کرده است.




لینک کوتاه:

کپی شد