جمعه 20/سپتامبر/2024

نمایندگان اردن خواستار مقابله با قانون منع پخش اذان شدند

دوشنبه 13-مارس-2017

شمار زیادی از نمایندگان پارلمان اردن اقدام کنست رژیمصهیونیستی به تصویب پیش نویس قانون منع پخش اذان در قدس و فلسطین اشغالی 1948 رابه شدت محکوم کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، 45 نفر از نمایندگاناردنی در یادداشتی برای عاطف طراونه رئیس پارلمان اردن، اقدامات تجاوزکارانه و تحریکآمیز رژیم صهیونیستی را که مخالف با تمامی قوانین و معاهدات بین المللی از جملهتوافقنامه وادی عربه و حتی ادیان آسمانی است، محکوم کردند.

آن  ها همچنین دفاعشجاعانه احمد طیبی نماینده عرب کنست از مقدسات اسلامی فلسطین به ویژه مسجد مبارکالاقصی و ایستادگی وی در برابر قانون منع پخش اذان را ستودند.

نمایندگان اردنی از جامعه بین الملل و سازمان های اسلامیدعوت کردند دست به دست هم در تلاش برای به شکست کشاندن طرح های دشمن صهیونیستیعلیه اسلام و مسلمانان باشند.

کنست رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته پیش نویس قانون منعپخش اذان در قدس و فلسطین اشغالی 1948 را به تصویب رساند. 55 نماینده کنست به اینقانون نژاد پرستانه رای موافق داده و 48 نفر هم به آن رای مخالف دادند.

به موجب این قانون نژاد پرستانه، استفاده از بلندگو برایاذان در مساجد قدس و فلسطین اشغالی 1948 از ساعت 11 شب تا 7 صبح ممنوع می باشد وکسانی که از این قانون تخطی کنند، به پرداخت 1300 تا 2600 دلار جریمه مالی محکوممی شوند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد