شنبه 26/اکتبر/2024

استرالیا:دلیلی بر انتقال کمک های مالی از ورد ویژن به حماس وجود ندارد

جمعه 31-مارس-2017

دولت استرالیا امروز جمعه اعلام کرد که جنبش مقاومت اسلامی “حماس” هیچگونهکمک مالی از سازمان خیریه مسیحی “ورد ویژن” دریافت نکرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع خبری استرالیا، دولتاسترالیا امروز جمعه وجود هر گونه دلیلی مبنی بر انتقال کمک های مالی این کشور بهسازمان خیریه “وورد ویژن” به جنبش حماس را رد کرد.

این در حالی است که سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی “شاباک” ماهآگوست گذشته، محمد حلبی مدیر دفتر “ورد ویژن” در غزه را به تحویل 50 میلیوندلار کمک مالی به حماس برای حفر تونل و سلاح متهم و او را بازداشت کرده است.

استرالیا و آلمان در پی اتهامات باطل و بی اساس رژیم صهیونیستی، کمک مالی به اینسازمان بین المللی را متوقف کرده اند.

جنبش حماس نیز ضمن انتقاد از این ادعاهای بی پایه و اساس، آنها را تلاشی برای ترساندنجمعیت های خیریه از ارائه کمک های بشردوستانه به ساکنان باریکه غزه در سایه تداوممحاصره نزدیک به 11 ساله این منطقه دانست.

سازمان وورد ویژن همچنین اعضای دو سازمان دیگر کمک رسانی را به ارائه کمک بهجنبش حماس متهم کرده است که یکی از آنها مهندسی است که در پروژه توسعه سازمان مللکار می کند و فرد دیگر مسئول هماهنگی اقدامات یک آژانس بشردوستانه است که توسطدولت ترکیه اداره می شود.

گفتنی است که حلبی نیز تمامی اتهامات وارده از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرده استو این اتهامات تل آویو علیه سازمان مذکور، واکنش طرف های مختلف اروپایی را بهدنبال داشته است.

لینک کوتاه:

کپی شد