شنبه 21/سپتامبر/2024

حیه: ملت فلسطین هیچ گزینه جایگزینی برای سرزمین خود ندارد

جمعه 31-مارس-2017

یک رهبر برجسته جنبش مقاومت اسلامی “حماس ” تاکید کرد که ملت فلسطینضمن پایبندی به سرزمین و حفظ ایمان خود طی سال‌های گذشته، از هیچگونه فداکاری در راهسرزمین خود فروگذار نکرده است و در عین حال، چیزی را به عنوان جایگزین سرزمین فلسطینقبول نخواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خلیل حیه در جریان خطبه نماز جمعه در مسجد زیادانصاری در استان خان‌یونس خاطرنشان کرد که ملت فلسطین با تمامی طرح های اسکان فلسطینیاندر خارج از مرزهای فلسطین مخالف است.

وی افزود برای آوارگان فلسطینی هیچ گزینه جایگزینی به جای سرزمین فلسطین وجود نداردو احداث مساجد و کشاندن جوانان به سمت آنها به منزله تربیت نسل جدید آزادیبخش و پیروزمنداست و در عین حال پایبندی ملت فلسطین به دین و وطن خود را نشان می دهند.

حیه ضمن ابراز امیدواری برای آزادسازی مسجدالاقصی در آینده نزدیک تصریح کرد کهملت فلسطین همگی پشت مقاومت هستند و این ملت صبور از هیچ کمک مالی و معنوی در راه حمایتاز مقاومت دریغ نمی کند و در نهایت بر دشمن خود پیروز خواهد شد.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در باریکه غزه در بخش دیگری از سخنان خود تاکیدکرد که جنایت ترور “مازن فقها” اسیر آزاده و تبعید شده فلسطینی یکی از حلقه‌هایمنازعه با رژیم صهیونیستی بود و این جنبش جمهوری عربی مصر به عنوان طرف ناظر بر قراردادمبادله اسرای وفاداری به آزادگان یا همان مبادله شالیت را در جریان جنایت ترور مذکورقرار داده است.

وی افزود جنایت ترور فقها نوعی نفوذ امنیتی رژیم صهیونیستی در منطقه محاصره شدهغزه است، اما با این وجود، امنیت در این منطقه برقرار است و سرویس‌های امنیتی تمامتلاش خود را برای حفظ وطن و جبهه داخلی به کار می‌گیرند.

حیه در پایان تصریح کرد که جنبش حماس قصد ورود به عرصه جنگ را ندارد اما در صورتیکه جنگی به آن تحمیل شود در مقابل دشمن صهیونیستی که هرروز به فلسطینیان ساکن نوارغزه و کرانه باختری و حتی اراضی اشغالی سال ۴۸ تجاوز می‌کند، ایستادگی خواهد کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد