یکشنبه 22/سپتامبر/2024

استقبال وزیر جنگ اسرائیل از حمله آمریکا به سوریه

جمعه 7-آوریل-2017

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از حمله موشکی آمریکا به پایگاهنظامی ارتش سوریه در حمص استقبال کرد و مدعی شد که این حمله پیامی مهم، ضروری واخلاقی برای جهانیان بود بدین مفهوم که آمریکا جنایت های جنگی سوریه را علیه افرادغیر نظامی تحمل نخواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آویگدور لیبرمن ادعا کردکه باید به جنایت های دولت سوریه پایان داد و آمریکا به ریاست دونالد ترامپ بهنمایندگی از جهانیان این ماموریت را عهده دار شده است.

لیبرمن افزود که دولت آمریکا از قبل اسرائیل را در جریانحمله موشکی به سوریه قرار داده بود و این دلیلی دیگر بر عمق روابط دو طرف است.

از سوی دیگر، اسرائیل کاتس وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نیزضمن حمایت از حمله آمریکا به سوریه، آن را اقدامی اخلاقی و راهبردی خواند.

کاتس مدعی شد که این حملات واکنشی مثبت و سازنده از سویکشوری بزرگ به تخطی دولت سوریه از خطوط قرمز بود.

لازم به ذکر است که ارتش آمریکا شب گذشته به پایگاه هوایی الشعیراتدر استان حمص حمله کرد که در این حمله دست کم 6 نظامی ارتش سوریه کشته شده و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند. همچنین خسارتهای بسیار سنگینی نیز به این پایگاه نظامی وارد شده و پنتاگون اعلام کرد که 59 موشکبه سمت پایگاه هوایی سوریه شلیک شده که خسارت سنگینی به آن وارد کرده است.

لینک کوتاه:

کپی شد