جمعه 20/سپتامبر/2024

هشدار در مورد ادامه تعرض شهرک نشینان یهودی به مسجد الاقصی

چهارشنبه 12-آوریل-2017

خطیب مسجد الاقصی و مدیر دایره آموزش علوم دینی اداره اوقافاسلامی قدس نسبت به تصمیم دشمن صهیونیستی برای تحمیل واقعیت هایی تازه بر این مسجداز طریق تعرضات گسترده و روزمره شهرک نشینان تندرو یهودی شدیدا هشدار دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این در حالی است که ازساعات اولیه صبح امروز چهارشنبه 290 شهرک نشین تندرو یهودی از جمله موشه فیگلین ویهودا عتصیونی دو صهیونیست سرشناس و افراطی که از حامیان تخریب مسجد الاقصی هستند،به این مسجد تعرض کرده اند.

شیخ عکرمه صبری در اظهاراتی تصریح کرد که تعرض گستردهصهیونیست ها به مسجد الاقصی حاکی از نیات شوم یهودیان در قبال این مسجد و سوءاستفاده آنان از اعیاد یهودی برای تحمیل واقعیت های مد نظر خود بر این مکان مقدساست.

شیخ صبری عنوان کرد که ما هرگز اجازه چنین کاری را نمی دهیمو تعرض به مسجد الاقصی هیچ حقی را برای یهودیان در این مسجد ایجاد نمی کند.

وی دشمن صهیونیستی را مسئول هرگونه عواقب و پیامد تعرضیهودیان افراطی به مسجد الاقصی دانست.

خطیب مسجد الاقصی خاطر نشان کرد که حمله نیروهای پلیس رژیمصهیونیستی به مسجد الاقصی تعرض صریح و آشکار به این مکان مقدس است که موجب تحریکاحساسات و عواطف مسلمانان می شود.

شیخ عکرمه صبری بازداشت گسترده نمازگزاران فلسطینی و تبعیدآنان از این مسجد را محکوم کرد و گفت که دشمن صهیونیستی به هر شیوه ای به دنبالسیطره بر این مسجد و یهودی سازی قدس است.

شیخ ناجح بکیرات نیز اظهار داشت که دشمن صهیونیستی پروژهیهودی سازی خطرناکی را در قدس و مسجد الاقصی در پیش گرفته است.

شیخ بکیرات تصریح کرد که رژیم صهیونیستی می خواهد واقعیتهای جدیدی را در قدس و مسجتد الاقصی ایجاد کرده و زمینه را برای تخریب مسجد الاقصیو ساخت معبد کذایی یهود فراهم کند.

لینک کوتاه:

کپی شد