جمعه 20/سپتامبر/2024

​تعویق دیدار عباس و ترامپ

شنبه 15-آوریل-2017

دیدار محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا که قرار بود در تاریخ 28 ماه آوریل جاری برگزار شود، به تعویق افتاد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع آگاه فلسطینی، دیدار عباس وترامپ به خاطر مسائل فنی تا اوایل ماه مه آینده به تعویق افتاده است.

این منابع در عین حال اعلام کردند که هیات فلسطینی که قرار است برای مهیا کردنمقدمات سفر عباس به واشنگتن سفر کند، متشکل از صائب عریقات دبیر کمیته اجراییسازمان آزادی بخش فلسطین “ساف”، ماجد فرج رئیس سازمان اطلاعات و محمدمصطفی رئیس صندوق سرمایه گذاری فلسطین است. این هیات قرار است در تاریخ 23 ماهآوریل جاری راهی واشنگتن شود و مسائل امنیتی، سیاسی و اقتصادی و نیز امکان از سرگیری مذاکرات میان طرفین فلسطینی و اسرائیلی را مورد بررسی قرار دهد.

این منابع فلسطینی اخبار منتشر شده درباره پیش نویس توافقنامه در حال تهیهتوسط دولت آمریکا را رد و اعلام کرد که دولت آمریکا در حال تدوین طرح های موجوداست و تمامی ایده های ارائه شده را مورد بررسی قرار می دهد و از تمامی طرف هایاسرائیلی، عربستانی، اردنی و مصری نظرخواهی کرده است و از طرف فلسطینی هم نظرخواهیخواهد کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد