یکشنبه 22/سپتامبر/2024

غزه در تاریکی مطلق فرو رفت

شنبه 15-آوریل-2017

سرتاسر نوار غزه پس از توقف نیروگاه تولید برق غزه و خطوط برق اسرائیلی و مصری در تاریکی مطلق فرو رفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان نیروی فلسطین درنوار غزه در بیانیه ای اعلام کرد که همسو با فعالیت های مردمی در اعتراض بهاقدامات ظالمانه علیه باریکه غزه از جمله بحران برق، تمامی خطوط و منابع برق رسانیبه این باریکه از ساعت 7 شامگاه جمعه به طور موقت قطع شده است.

این در حالی صورت می گیرد که تظاهرات های گسترده ای پس ازنماز مغرب در تمامی استان های نوار غزه برگزار شد. این تظاهرات ها در چارچوباقدامات اعتراضی فلسطینیان نسبت به توطئه جدید چیده شده علیه غزه برگزار شد.

مشیر مصری نماینده مجلس فلسطین از جنبش حماس در سخنانی درجریان این تظاهرات ها تاکید کرد که هر چقدر حلقه محاصره را تنگ تر کنند، باز غزهتسلیم نخواهد شد.

مصری ضمن محکوم کردن قطع جریان برق از نوار غزه، بار دیگرتاکید کرد که به رغم تمامی توطئه ها و محاصره ظالمانه، حماس هرگز اسرائیل را بهرسمیت نمی شناسد.

وی خطاب به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان نیز گفت: قبلاز اینکه دیر شود توبه کن، زیرا تاریخ به کسی رحم نمی کند و ملت هرگز گذشت نخواهدکرد و باید بدانی که دشمن صهیونیستی هرگز موفق به تسلیم غزه نشد و هیچ کس دیگری همقادر به این کار نخواهد بود.

مشیر مصری افزود که جنبش فتح قبل از حماس علیه عباس به پاخواسته و محاصره ظالمانه غزه، نابودی وحدت ملت و دست دادن با دشمنان این ملت را یکجرم دانسته است.

 

لینک کوتاه:

کپی شد