جمعه 20/سپتامبر/2024

حماس:عباس جنگ چهارم را به نیابت از تل آویو علیه غزه به راه انداخته است

شنبه 15-آوریل-2017

جنبش مقاومت اسلامی “حماس” اعلام کرد که محمود عباس رئیس تشکیلاتخودگردان فلسطین با اتخاذ برخی اقدامات علیه کارمندان غزه و خانواده های شهدا ومجروحان، جنگ چهارم علیه غزه را به نیابت از رژیم صهیونیستی به راه انداخته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فوزی برهوم سخنگوی حماس امروز شنبه با صدوربیانیه ای خاطر نشان کرد که محمود عباس با محاصره غزه و مجازات و منزوی کردنساکنان آن، ممانعت از دسترسی ساکنان این منطقه به برق، آب، دارو و خدمات درمانی،محروم کردن آنها از ساده ترین حقوق خود و نیز قطع مستمری خانواده های شهدا ومجروحان و امور اجتماعی، جنگ چهارم را به نیابت از رژیم صهیونیستی علیه غزه به راهانداخته است.

وی افزود که این اقدامات علیه غزه پس از آن اتخاذ شده است که دشمن صهیونیستی 3جنگ را علیه غزه به راه انداخته بود و نتوانست هیچ کدام از اهداف تعیین شده برایاین جنگ ها را محقق سازد.

اقدامات تشکیلات خودگردان و و دولت رامی حمد الله در رام الله ماه گذشته و باکسر 30 الی 50 درصد از حقوق کارمندان تشکیلات در غزه آغاز شد و پس از آن هماظهاراتی بیان شد که حکایت از حمله مستقیم به این منطقه داشت.

عباس و رامی حمد الله همچنین با تشدید تهدیدات خود علیه غزه اعلام کرده اند کهاقداماتی علیه باریکه غزه اتخاذ خواهند کرد و تعدادی از شخصیت های وابسته به عباس؛از جمله محمود هباش و برخی رهبران فتح نیز از این اقدام حمایت کرده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد