شنبه 21/سپتامبر/2024

گردان های قسام خطاب به اسرا: تحقق وعده ما نزدیک است

دوشنبه 17-آوریل-2017

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس”با انتشار فایلی ویدیوئی در سالگرد روز اسیر فلسطینی، خطاب به اسرای دربند زندانهای صهیونیستی اعلام کرد که وعده این گردان ها نزدیک است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این فایل ویدیوئی با عنوان “وعدهنزدیک شده است” اظهارات خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس پخش می شود که در آنتاکید کرده است حماس اسرا را در زندان ها رها نخواهد کرد و برای آزادی آنها تلاشخواهد کرد.

گردان های قسام با تاکید بر اینکه درهای زندان های صهیونیستی شکسته خواهد شد وقید و بند اسارت از دست های آنها بازخواهد شد، تاکید کرد که «آزادی اسرا، تصمیم ودینی بر گردن ماست و این مساله دیر یا زود محقق خواهد شد و ما به حول و قوه الهی،از سعه صدر بیشتر و اراده ای قویتر برخورداریم.»

ابو عبیده سخنگوی گردان های قسام خاطر نشان کرد که این گردان ها نبرد اسرا بادشمن صهیونیستی و اعتصاب غذا و مبارزات آنها برای احقاق حقوق شان و توقف حملاتاداره زندان های صهیونیستی را از نزدیک دنبال می کند و این نبرد بخشی از نبردبزرگی است که ملت و مقاومت قهرمان فلسطین و در راس آنها گردان های قسام در تمامیجبهه ها و برای تحقق آزادی ملت و سرزمین و مقدسات فلسطین و نیز آزادی اسرا وارد آنشده اند.

وی افزود:«شهدای قهرمان و رهبران بزرگی در این راه قدم برداشته اند که شهید”مازن فقها” آخرین نفر از آنها نبود. این نبرد همچنان ادامه دارد و ماامیدواریم که به یاری خداوند، پیروزی در نهایت از آن ملت و اسرا و مقاومت فلسطیناست.»

سخنگوی نظامی گردان های قسام با تجدید عهد و پیمان با تمامی اسرای دربند زندانهای صهیونیستی، تاکید کرد که آزادی تمامی اسیرا و دلاوردمردان در راس اولویت ها وتعهدات قسام قرار دارد و این گردان ها تا آزادی تمامی اسرا از این هدف خود دستبرنخواهد داشت.

وی افزود که اسرا در میان ما حاضر هستند و با وجود تمامی درد و رنج ها و تمامیتوطئه های طراحی شده علیه ملت و مقاومت فلسطین و برنامه های سنگین مقاومت، مساله آنهادر راس اولویت ها و در کانون توجه ما قرار دارد.

ابو عبیده خطاب به اسرای فلسطینی تاکید کرد که «ای قهرمانان، پشت شما مردانیهستند که تا زمانی که شما در قید و بند هستید و از اقدامات ظالمانه اداره زندانهای صهیونیستی رنج می برید، آرام نخواهند گرفت.

وی در پایان به اسرا و خانواده های صبور و نزدیکان بزرگوارشان و نیز تمامی ملتقهرمان پرور فلسطین درود فرستاد.

گفتنی است که فلسطینیان هر ساله روز اسیر فلسطین را که برابر با 17 آوریل است،گرامی می دارند و امسال هزاران نفر از اسرای فلسطینی به همین مناسبت دست به اعتصابغذای نامحدود زده اند و خواستار بهبود شرایط اسارت خود هستند.

لینک کوتاه:

کپی شد