یکشنبه 22/سپتامبر/2024

تظاهرات گسترده ساکنان غزه در محکومیت محاصره و سیاست های عباس

چهارشنبه 19-آوریل-2017

ساکنان نوار غزه به دعوت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین”حماس” تظاهرات گسترده ای را در محکومیت محاصره ظالمانه این باریکه وسیاست های محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در قبال نوار غزه برگزار کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تظاهرات کنندگانپلاکاردهایی در محکومیت توطئه های چیده شده علیه نوار غزه به دست گرفته بودند. آنها تاکید کردند که این توطئه ها در مقابل ثبات و پایداری ساکنان غزه راه به جایینخواهد برد و به شکست می انجامد.

جنبش حماس نیز تاکید کرد که تمامی توطئه های تشکیلاتخودگردان علیه نوار غزه محکوم به شکست است. این جنبش مسئولیت کامل اوضاع ناگوارباریکه غزه را متوجه عباس و دشمن صهیونیستی دانست.

این جنبش تصریح کرد که ساکنان نوار غزه بر این توطئه نیزپیروز خواهند شد. حماس ایستادگی ساکنان غزه در مقابله تمامی توطئه های دشمنان راستود.

این تظاهرات در چارچوب اقدامات اعتراضی فلسطینیان از روزجمعه گذشته در محکومیت توطئه ها علیه غزه و محاصره ظالمانه این باریکه برگزار شد.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبهگذشته قبل از سفر به بحرین گفته بود که طی روزهای آینده تصمیمات مهم و بی سابقه ایرا علیه نوار غزه اتخاذ خواهد کرد.

عباس در سخنانی در نشست سفرای تشکیلات خودگردان تصریح کردکه ما در وضعیت خطرناکی قرار داریم و نیازمند اتخاذ تصمیماتی بی سابقه و حساسهستیم.

لینک کوتاه:

کپی شد