شنبه 21/سپتامبر/2024

گردان‌های قسام:آماده‌سازی مبارزان تا آزادی فلسطین و اسرا ادامه می یابد

پنج‌شنبه 20-آوریل-2017

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس”تاکید کرد که روند آماده سازی مبارزان مقاومت همچنان ادامه دارد و این مساله ترس ووحشت بر دل های صهیونیست ها می اندازد تا در نهایت زمینه آزادی اسرای قهرمانفلسطینی فراهم شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان های قسام در مراسم گرامی داشت یاد وخاطره شهید “انس ابو شاویش” در محله تفاح شهر غزه که در جریان عملیاتآماده سازی این گردان ها جان خود را از دست داده بود، خاطر نشان کرد که تونل هایقسام همچنان به سمت مناطق سکونت شهرک نشینان صهیونیست پیشروی خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است که «تونل های ما همچنان در رویاهایتان هم شما را تعقیبخواهد کرد و در مناطق محل سکونت تان به دنبال شما خواهند بود. بی سر و صدا اینمناطق را ترک کنید؛ چرا که قسام به سوی شما می آید.»

سخنگوی قسام درباره زندگی شهید ابو شاویش هم اظهار داشت که وی به این راهی کهتنها حافظان قرآن در آن پای می گذارند، ایمان قلبی داشت و قدم در راه مبارزانگذاشته بود تا اینکه روح وی در کنار روح شهید عبد العزیز رنتیسی و دیگر شهدای تونلهای مقاومت آرام گرفت.

وی افزود:«تا زمانی که اراضی مان آزاد نشود و ما آزادانه در صحن های مسجدمبارک الاقصی قدم نزنیم، خیال ما و مبارزان راحت نخواهد شد.»

این گردان ها همچنین خطاب به طرف هایی که با رزق و روزی ملت فلسطین بازی میکنند، تاکید کرد که «تیرتان به خطا رفته است. خجالت بکشید و به آغوش ملتبازگردید.»

از سوی دیگر، محمود زهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در جریان این مراسمتصریح کرد که «نتانیاهو امروز به شکست رژیم صهیونیستی در پیدا کردن راه حلی برایتونل های مقاومتی اعتراف می کند. تونل های ما مقدس هستند و خون شهدای مان در آنها جریاندارد.»

وی افزود: ما در محضر جوانی هستیم که خداوند به وی توفیق حفظ و انس با قرآن راداده بود. ما در محضر کسی هستیم که در حالی که دل های برخی ها تحت تاثیر مسالهحقوق ها می لرزد، او با قرآن انس گرفته بود.

این رهبر برجسته حماس خاطر نشان کرد که شهید انس ابو شاویش الگوی سالم و عینیاز مبارزان جنبش مقاومت اسلامی حماس بود و اراضی اشغالی فلسطین به زودی آزاد خواهدشد.

زهار درباره مساله کسر حقوق کارمندان تشکیلات خودگردان در غزه هم اظهار داشتکه قطع حقوق ها نمی تواند مانعی بر سر راه ما؛ چه بر روی زمین و چه در زیر آن باشدو ما راه مان را به سمت مسجد الاقصی ادامه خواهیم داد.

لینک کوتاه:

کپی شد