شنبه 21/سپتامبر/2024

تجمع همبستگی با ساکنان تحت محاصره غزه در مالزی

جمعه 21-آوریل-2017

کمیته بین المللی لغو محاصره نوار غزه امروز جمعه تجمعی رامقابل ساختمان دولت مالزی در ایالت “کلانتان” به نشانه همبستگی باساکنان تحت محاصره این باریکه برگزار کرد. این تجمع در چارچوب برنامه های روزجهانی لغو محاصره غزه برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “تاتوانیعبدالله” معاون نخست وزیر ایالت کلانتان و “وان شرافی” رئیس شورایمدیریتی کمیته جهانی لغو محاصره نوار غزه آغاز برنامه های روز جهانی لغو محاصرهغزه را در مالزی با حضور شحصیت های بارز و مهم دولتی و مشارکت هزاران نفر ازساکنان این ایالت اعلام کردند.

در جریان این تجمع نمایشگاه عکسی هم در مورد رنج و محنت هایساکنان تحت محاصره نوار غزه برپا شد. همچنین نماینده کمیته جهانی لغو محاصره غزهدر مالزی در گفتگو با رسانه ها به بررسی وضعیت ساکنان نوار غزه در سایه ادامهمحاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی پرداخت و خواستار لغو هرچه سریع تر این محاصره، کمکبه ساکنان غزه و یکپارچه سازی تلاش ها برای امدادرسانی به ساکنان تحت محاصره غزهشد.

شرافی نیز از تمامی طرف های بین المللی و ذی ربط خواست بهمسئولیت های خود در قبال ساکنان غزه عمل کرده و در تلاش برای لغو محاصره ظالمانهاین باریکه باشند.

وی همچنین به اهمیت تحرکات مردمی در سرتاسر جهان به منظوریاری رساندن به مردم مظلوم و تحت محاصره نوار غزه و حمایت از مسجد الاقصی در برابرتعرضات و تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست اشاره کرد.

شرافی تاکید کرد که فعالیت ها و برنامه های لغو محاصره غزهتا زمانی که محاصره ادامه داشته باشد، پابرجا خواهد بود.

لینک کوتاه:

کپی شد