جمعه 20/سپتامبر/2024

هنیه: مبادله اسرا در گرو تن دادن رژیم صهیونیستی به خواسته های ما است

سه‌شنبه 2-می-2017

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی “حماس”اظهار داشت که بحث مبادله اسرای فلسطینی با رژیم صهیونیستی مطرح است و تحقق آنبستگی به موافقت این رژیم با خواسته های مقاومت دارد. 

اسماعیلهنیه امروز سه شنبه در جریان حضورش در چادر همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب کنندهغذا در زندان های اسرائیلی که در شهر غزه برگزار شده بود در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارمرکز اطلاع رسانی فلسطین تاکید کرد که چادرهای همبستگی به چادرهای استقبال از اسراپس از آزادیشان از زندان های صهیونیستی مبدل خواهد شد.  
وی باارسال پیامی به اسرای فلسطینی گفت که ملت فلسطین یکپارچه در پشت مقاومت ایستادهاست و از آن حمایت می کند.

وی تصریح کرد:« ما یکپارچه از مقاومت حمایت می کنیم و قادریم یکمبادله جدید را رقم بزنیم.»

وی با بیان اینکه مساله اسرا در سرلوحه برنامه ها و تصمیمات رهبران حماس قرار دارد، افزود: مساله اسرای فلسطین دغدغه اساسی واصلی مقاومت و تمامی طیف ها و قشرهای ملت فلسطین است.

وییادآور شد:« پیام من به اسرای فلسطینی این است که ما علاوه برا همبستگی با آنان از آرمانشان حمایت می کنیم، زیرا مساله اسرا دغدغه و آرمان تمامی فلسطینیان است، ملتفلسطین اسرا را فرزندان خود می دانند.» 

هنیه تصریحکرد:« ما به صورت دسته جمعی و با روحیه ملی برای حمایت از اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا به تکاپو افتاده ایم، آزادی آنان وظیفه تمامی فلسطینیان وامت های عربی و اسلامی است.

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس ازتمامی امت های عربی و اسلامی خواست از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی حمایت کنند، زیرااین اسرا به دفاع از این امت ها و پاسداری از آرمان فلسطین، قدس و آوارگان برخاسته اند.

وی ضمن درخواست طرح مساله اسرا در تمامی محافل منطقه ای و بین المللی و نثار درود و سلام به اسرای قهرمان فلسطینی، خطاب به آنان گفت:« به یاری خداوند بهزودی از زندان های اسرائیلی آزاد می شوید و با شما در صحن های مسجدمبارک الاقصی ملاقات می کنیم.» 

لینک کوتاه:

کپی شد