سه شنبه 24/سپتامبر/2024

وحشت محافل صهیونیستی از اسارت مجدد نظامیان اسرائیلی به دست حماس

سه‌شنبه 2-می-2017

سازمان ها و سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به شدتنگران اقدام غافلگیر کننده حماس در غزه و اسارت نظامیان دیگری از این رژیم هستندکه این مساله موجب خواهد شد تا نیروهای اسرائیلی مستقر در نوار مرزی با هوشیاری وآگاهی بیشتری اوضاع را تحت نظر داشته و خود را برای هرگونه عملیات و یا شرایطغافلگیر کننده ای آماده کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “امیر بوخبوط”کارشناس نظامی پایگاه خبری عبری زبان “والا” تصریح کرد که بیشتریننگرانی سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی از این است که مبارزان گردان های قسام یکیاز پایگاه های نظامی ارتش اسرائیل در نوار مرزی باریکه غزه را از طریق یکی از تونلهایی که امسال حفر شده است، مورد حمله قرار داده و طی عملیات مشابه عملیات اسارتگلعاد شالیت، اقدام به اسارت نظامیان این رژیم کنند.

بوخبوط اظهار داشت که تمامی فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستیاتفاق نظر دارند که احتمال انفجار اوضاع در نوار غزه بیش از هر منطقه دیگری است.

وی اشاره کرد که این ترس و نگرانی صهیونیست ها با اعمالفشارهای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر حماس در غزه همزمان شده است واین یعنی هرگونه تنش داخلی در غزه دامن رژیم صهیونیستی را نیز خواهد گرفت و بدینگونه وقوع جنگی دیگر در این باریکه چندان هم دور از انتظار نیست.

این کارشناس نظامی اسرائیلی به نقل از “یهودافاکس” فرمانده یگان غزه در ارتش رژیم صهیونیستی آورده است که تشدید ناامنی وانفجار اوضاع در نوار غزه صرفا به یک حادثه ناگهانی نیاز دارد اما تمام تلاش مااین است که به چنین مرحله ای نرسیم.

امیر بوخبوط در پایان اظهار داشت که هرگونه حادثه و تنش باگروه های مقاومت فلسطین در نوار مرزی باریکه غزه موجب نخواهد شد ارتش علیه غزهاعلان جنگ کند، بلکه نیروهای مستقر در نوار مرزی غزه درصدد کنترل اوضاع خواهند بودو واکنش آن ها صرفا تیراندازی به سمت مناطق مرزی یا هدف قرار دادن پایگاه هاینزدیک به مرز قسام خواهد بود.

لینک کوتاه:

کپی شد