شنبه 21/سپتامبر/2024

درخواست حیه از جوانان کرانه باختری برای مقابله با دشمن صهیونیستی

چهارشنبه 3-می-2017

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” ازجوانان کرانه باختری خواست که به منظور حمایت و پشتیبانی اسرای فلسطینی دربندزندان های صهیونیستی که نزدیک به 2 هزار نفر از آنها از شانزده روز پیش دست بهاعتصاب غذا زده اند، به مقابله با دشمن صهیونیستی و درگیری با نظامیان آن در تمامیمناطق بپردازند.

خلیل حیه در حاشیه حضور در خیمه تحصن حمایت از اسرا در شهرغزه، در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصریح کرد که این درگیری ورویارویی با دشمن صهیونیستی می تواند تاثیر زیادی بر روی اعتصاب غذای اسرا بگذارد.

وی با تاکید بر اینکه باریکه غزه به نوب خود از اعتصاب غذایاسرای فلسطینی حمایت می کند، تاکید کرد که «درگیری ها با دشمن صهیونیستی حامل اینپیام خواهد بود که اسرای ما تنها نیستند.»

گفتنی است که بیش از 1500 اسیر فلسطینی دربند زندان هایصهیونیستی از تاریخ 17 آوریل گذشته و همزمان با روز اسیر فلسطینی در اعتراض بهرفتار اداره زندان ها و سلب حقوق شان دست به اعتصاب غذای دسته جمعی زده اند وخواستار احقاق حقوق خود و توقف سرکوبگری های اداره زندان ها علیه اسرا هستند. ایناعتصاب غذا در شانزدهمین روز خود همچنان ادامه دارد و هر روز شمار بیشتری از اسرابه جمع اسرای اعتصاب غذا کننده می پیوندند.

لینک کوتاه:

کپی شد