شنبه 21/سپتامبر/2024

اولین عقب نشینی رژیم صهیونیستی پس از تهدید گردان های قسام

چهارشنبه 3-می-2017

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی پس از تهدیدات روز گذشته گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” در17 امین روز اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی اجازه ملاقات وکلای فلسطینی بااسرای اعتصاب کننده غذا را داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دادگاه عالی رژیمصهیونیستی تصریح کرد که هیچ قانونی وجود ندارد که مانع از ملاقات وکلا با اسرایاعتصاب کننده غذا شود و ممانعت رژیم صهیونیستی از ملاقات وکلا با اسرا اقدامی غیرقانونی است.

دادگاه مذکور اعلام کرد که وکلا می توانند از 24 ساعت دیگربا اسرای اعتصاب کننده غذا ملاقات کنند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی هرگونه ملاقات وکلا ونهادهای حقوقی و بشردوست با اسرایی که دست به اعتصاب غذا زده اند، را ممنوع کردهبود.

لازم به ذکر است که ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدینقسام شاخه نظامی حماس روز گذشته به دشمن صهیونیستی هشدار داد که خواسته های مشروع وعادلانه اسرای فلسطینی را نادیده نگیرد و 24 ساعت به این رژیم فرصت داد تا به خواستههای اسرا تن دهد و گفت در غیر اینصورت قسام در ازای هر روز تاخیر بهای سنگینی را برایدشمن در نظر خواهد گرفت و در قبال هر روز تاخیر اسامی 30 اسیر دیگر را به لیست اسراییکه قرار است به موجب عملیات تبادل اسرا در آینده آزاد شوند، اضافه خواهد کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد