شنبه 21/سپتامبر/2024

ناکامی رژیم صهیونیستی در به شکست کشاندن اعتصاب غذای اسرا

دوشنبه 15-می-2017

سردار اسرایفلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نمایندگان سازمان هایاطلاعاتی این رژیم چندین بار امکان آغاز مذاکرات “خیالی و بیهوده” بااسرا به منظور حذف محتوای نبرد آزادی و کرامت در برابر وعده های توخالی و بدونپشتوانه را امتحان کردند.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین، “کریم یونس” که قدیمی ترین اسیر فلسطینی دربندزندان های صهیونیستی است، با ارسال نامه از داخل زندان که نسخه ای از آن در اختیار”المیادین نت” قرار گرفته است، تاکید کرد که اعتصاب غذای اسرا یا باپیروزی و یا با شهادت به پایان می رسد و زندگی بدون کرامت معنایی ندارد.

وی افزودنمایندگان سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی تلاش کردن باب مذاکرات بیهوده و خیالی بااسرا را باز کنند تا محتوا و مضمون این نبرد آزادی و کرامت را حذف کنند، اما ما بهاین راه خود ادامه می دهد.

یونس خاطرنشان کرد که اسرای فلسطینی به اداره زندان ها اعلام کرده اند که تنها آمادهمذاکرات جدی هستند و در جلسات بی محتوا و بی فایده حاضر نمی شوند.

سردار اسرایفلسطینی همچنین اعلام کرد که تنها طرف صاحب اختیار برای مذاکره با اداره زندان هایصهیونیستی، رهبری اعتصاب غذا است که این مذاکره نیز باید بر اساس معیارها و اصولیکه قبل از آغاز نبرد آزادی و کرامت تعیین شده اند، صورت بگیرد.

یونس خاطرنشان کرد که اداره زندان های صهیونیستی از هیچ اقدامی در راستای سرکوب اسرایفلسطینی و تلاش برای شکستن اراده و به تسلیم واداشتن آنها فروگذار نکرده است، امااین اقدامات جز باعث تقویت عزم و اراده اسرا نمی شود.

وی در پایانتاکید کرد که سرانجام این راه پیروزی و یا شهادت است و هیچ چیزی غیر از پیروزی فایدهای ندارد… چرا که زندگی بدون کرامت معنایی ندارد.»

گفتنی است کهمروان برغوثی عضو اسیر کمیته مرکزی جنبش فتح و رهبر اعتصاب غذای آزادی و کرامت نیزبا ارسال نامه ای از داخل زندان ملت فلسطین را به وحدت و همبستگی با اسرا درآستانه سالروز فاجعه اشغال فلسطین و دست زدن به قیام مسالمت آمیز فرا خوانده و نسبتبه از سر گیری مذاکرات سازش بر پایه همان اصول سابق هشدار داده بود. وی در عین حالگروه های فلسطینی و در راس آنها جنبش های فتح و حماس را به آشتی ملی و از سرگیریگفتگوهای خود برای تحقق وحدت ملی و سند مشارکت ملی دعوت کرده بود.

لینک کوتاه:

کپی شد