شنبه 21/سپتامبر/2024

ترامپ به حمله رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مشروعیت می بخشد

دوشنبه 22-می-2017

جبهه کار اسلامی اردن شاخه سیاسی جماعت اخوان المسلمیناتهامات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه مقاومت فلسطین و جنبش حماس را محکومکرد و بیان اینگونه اتهامات در مقابل رهبران کشورهای عربی که لام تا کام سخنینگفتند، را مایه تاسف خواند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مراد عظایله عضو دفترسیاسی جبهه کار اسلامی اردن در گفتگو با الرساله نت اظهار داشت که حماس جنبشمقاومت ملی فلسطین و یک جنبش مشروع است که بر اساس ادیان آسمانی و قوانین بینالمللی در سرزمین خود از ملت خویش در برابر رژیم اشغالگر دفاع کرده و به وظایف خودعمل می کند.

عظایله تصریح کرد که هجمه تند ترامپ علیه حماس و مقاومت درحقیقت مشروعیت بخشی به حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه با مشارکت طرف های عربیاست که به دنبال نابودی مقاومت فلسطین هستند.

وی اشاره کرد که موضع آمریکا بیانگر جانبداری و همپیمانیآمریکا با اسرائیل است و اینکه این کشور به هیچ وجه موضعی مثبت در قبال کشورهایاسلامی و عربی ندارد.

لازم به ذکر است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روزگذشته در حاشیه اجلاس عربی، اسلامی و آمریکایی در ریاض خاطر نشان ساخت که داعش،القاعده، حزب الله و حماس “تهدیدی تروریستی برای منطقه” هستند و سرانکشورهای اسلامی باید “افراطی گراها” را از کشورهای خود بیرون برانند.

لینک کوتاه:

کپی شد