شنبه 21/سپتامبر/2024

اسرای فلسطینی با مرگ دست و پنجه نرم می کنند / سلاح و مهمات آماده کنید

چهارشنبه 24-می-2017

رئیس ستاد رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطین تاکید کرد که با ورود اعتصابغذای اسرای فلسطینی به سی و هشتمین روز خود، جان آنها در معرض خطر قرار گرفته استو ما اکنون در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم.

عیسی قراقع در گفتگوی ویژه با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین تاکید کرد کهرژیم صهیونیستی با خواسته های اسرا موافقت نمی کند و با تلاش های صورت گرفته ازسوی طرف های داخلی و خارجی هم همکاری نمی کند و تمامی اسرا به بیمارستان ها منتقلشده اند.

این مسئول فلسطینی امروز چهارشنبه طی مقاله ای نیز از فلسطینیان خواسته بود کهبرای خودشان سلاح (تپانچه) و گلوله پیدا کنند تا بدین وسیله بتوانند از اسرا دفاعکنند. وی اعلام کرده بود که «دنبال تپانچه و گلوله باشید و به ساعت هایتان نگاهنکنید. وقت تمام شده است. نه آبی هست و نه نمکی. عرق ها خشک شده و درها هم بستهشده اند.»

این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد که «کاری نکنید که من از زندان های صهیونیستیجنازه تحویل بگیرم. بحث تمام شده است و نیازی به روزنامه و رسانه و تحلیل وپیشگویی نیست. اسرا در برابر خیره سری های اسرائیل و عدم پذیرش خواسته های بحق شان،با مرگ دست و پنجه نرم می کنند.»

وی افزود:« ما نمی خواهیم با مرگ، رشادت مان را ثابت کنیم، بلکه رشادت را درزندگی شرافتمندانه و عزتمندانه می خواهیم. قهرمانی ما ساختن آینده و تحققرویاهایمان مانند تمامی انسان ها در این دنیاست.»

وی خواستار حمایت بیشتر ملی و مردمی از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی شد و تاکیدکرد که الان دیگر شرط تحقق صلح عادلانه، تاسیس کشور فلسطینی کوچک در اطراف”اسرائیل بزرگ” نیست، بلکه صلح این است که شهدایمان زنده برگردند.»

گفتنی است که اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کننده در زندان های صهیونیستی که 38امین روز اعتصاب آزادی و کرامت را پشت سر می گذارند، با مشکلات مختلفی از قبیلکاهش وزن و فشار خون و استفراغ مواجه شده اند و در ادرار برخی از آنها خون مشاهدهمی شود. برخی دیگر از اسرا هم دچار کمبود ویتامین و حتی تشنج و بیهوشی شده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد