یکشنبه 22/سپتامبر/2024

سید حسن نصرالله: مقاومت امروز قویتر از هر زمانی است

پنج‌شنبه 25-می-2017

دبیر کل جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت امروز ازلحاظ تجهیزات، نیرو، عزم و اراده و ایمان قویتر از هر زمانی است و تهدیدات و جنگباعث ترس آن نمی شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه المنار،سید حسن نصر الله در سخنرانی خود به مناسبت 17 امین سالروز عقب نشینی رژیمصهیونیستی از جنوب لبنان تصریح کرد که جنگ علیه مقاومت از مدت ها قبل و پیش ازبرگزاری اجلاس ریاض آغاز شده است و از همین رو، این اجلاس هیچ نتیجه جدیدی نداشت واطلاعیه ها و سخنرانی های صورت گرفته در ریاض هیچ خروجی نداشت.

وی افزود مقاومت لبنان و فلسطین؛ صرفنظر از اینکه چه اسمیبر روی آنها گذاشته شود، راهی را که انتخاب کرده اند می شناسند و فرزندان مقاومت تاپیروزی کامل، میدان ها و عرصه ها را ترک نخواهند کرد.

 دبیرکل حزب اللهلبنان شامگاه امروز پنجشنبه با بیان اینکه لبنانی ها با تکیه بر توان خود بهمقاومت دربرابر دشمن صهیونیستی پرداختند، خاطر نشان کرد :  لبنانی ها تصمیمبه مقاومت اتخاذ نمودند و آزادی در چند مرحله تحقق یافت.

وی افزود : آمریکاو غرب و برخی از کشورهای عربی در اشغال لبنان از اسراییل حمایت کردند،  تنهاکشورهایی که در کنار مقاومت ایستاده و از آن حمایت کردند ایران و سوریه هستند.

سید حسن نصرالله گفت : پیروزی که تحقق یافت ناشی ازپایداری ملت به ویژه اهالی جنوبی لبنان بود.  پیروزی بر اشغالگری منوط بهاراده ملت است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود : آن چه امروز آینده و حالکشورهای منطقه را می سازد تصمیم ملت های آن است.وی گفت : عمده مجاهدین، شهادت طلبان و مجریان حمله با چاقو درفلسطین، جوانان هستند.

سید حسن نصرالله افزود: تکرار پیروزی در  بقاع،هرمل ، بعلبک به خاطر وجود اراده مقاومت و پایداری است.وی با بیان اینکهرزمندگان مقاومت هنگامی پیروزی را تحقق بخشیدند که کسی انتظارش را نداشت ، تاکیدکرد :  اگر اقدام رزمندگان مقاومت نبود نکبت مناط لبنان را فرا گرفته بودمانند آنچه که در سوریه و دیگر کشورها حادث شده است.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین به وضعیت کنونی بخش هایی ازلبنان که تروریست ها در آن فعال هستند اشاره کرد و گفت: آخرین مرحله مقاومت جرودعرسال است و اهالی آن باید مسئولیت را عهده دار شوند و ما می خواهیم مانع خونریزیشویم

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد : نمی توان وضع موجوددر جرود عرسال را پذیرفت به ویژه که گروه های مسلح در آن آزادی مطلق دارند.

سید حسن نصرالله در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جلسهمسئولان اسلامی-آمریکایی در  عربستان نمایشبود نه نشست سران. خیلی از سران از بیانیه پایانی بی‌اطلاع بودند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان اضافه کرد: هدف عربستان از نشستریاض، بزرگ کردن نقش ترامپ و جلوه دادن خود به عنوان یک دولت محوری در جهان عرباست. عربستان امروز مرکز تفکر تکفیری و حامی اساسی گروه‌های تروریستی است.

لینک کوتاه:

کپی شد