شنبه 21/سپتامبر/2024

دبیر کل جبهه خلق: توقف اعتصاب پایان مبارزات ما با رژیم صهیونیستی نیست

دوشنبه 29-می-2017

دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین که در زندان های رژیمصهیونیستی اسیر است، تاکید کرد که اسرای فلسطینی با عزم و اراده پولادین خود نبردجدیدی را رقم زدند و ثابت کردند که حق گرفتنی است نه خواستنی.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسیر احمد سعدات دربیانیه ای از زندان ریمون تصریح کرد که نبرد اسرا با دشمن صهیونیستی با توقفاعتصاب غذای سراسری پایان نمی یابد، بلکه این نبرد باید به منظور تقویت دستاوردهایاعتصاب غذا، بهره برداری از آن برای وحدت بخشی مجدد به جنبش اسیر، پررنگ کردن نقشآن، پایان دادن به دودستگی و اخلافات داخلی و دادن یک الگوی زنده و سازنده به ملتبرای بهبود اوضاع داخلی و تحقق وحدت ملی ادامه داشته باشد.

سعدات افزود که به وجود اینکه زود است قبل از صدور بیانیهرسمی رهبران اعتصاب غذا دستاوردهای آن را بررسی کنیم، اما با این وجود می توان گفتکه عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی در شکستن و توقف اعتصاب غذای سراسری پیروزی بزرگیبرای اسرا و عزم و اراده آنان است و آنان را برای ادامه نبرد مصمم تر می کند و در اینپیروزی بزرگ نکات مهمی نهفته است: نخست اینکه حقوق گرفتنی است نه خواستنی و مقاومتپایه و اساس تمامی دستاوردهای ملت فلسطین در طول مبارزاتش بوده است. دوم اینکهاختلاف گروه های فلسطینی و حالت دودستگی حاکم بر جامعه فلسطین به هیچ وجه مانع ازوحدت این گروه ها و جریان ها در میدان نبرد نخواهد شد.

اسیر احمد سعدات خاطر نشان کرد که اسرا توانستند با ثبات،پایداری و عزم و اراده خود تمامی تلاش های دشمن صهیونیستی برای توقف اعتصاب غذا رابه شکست بکشانند، هرچند رژیم صهیونیستی در این راه دست به هرگونه اقدام سرکوبگرانهای علیه اسرا زد و سیاست های تجاوزکارانه ای را علیه آنان در پیش گرفت و بارها بهانتشار شایعات در این باره و جنگ روانی علیه اسرا روی آورد اما اسرای فلسطینی باصلابت با تمامی این تجاوزات و سیاست های نژاد پرستانه دشمن مقابله کردند و طی 41روز اعتصاب غذا با اراده پولادین خود دستاورد بزرگ دیگری برای برای ملت فلسطین وجنبش اسیر محقق کردند.

وی افزود که ای پیروزی همچنین حاصل تلاش ملت و حمایت آنان وتمامی موسسات و نهادهای حقوقی از اسرای فلسطینی و فداکاری های شهدا و مجروحان والبته حمایت گسترده ملت های عربی و آزادگان جهان در همه کشورها از ملت و اسرایفلسطینی و جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی “BDS” و تمامیکسانی بود که در این راه از اسرا حمایت کردند.

سعدات از تمامی جریان های مردمی، ملی، عربی و بین المللی کهدر تقویت ثبات و پایداری اسرای فلسطینی و تحقق این پیروزی بزرگ شریک بودند، تقدیرو تشکر کرد.

لازم به ذکر است که سازمان زندان های رژیم صهیونیستیسرانجام پس از 41 روز اعتصاب غذا مجبور به مذاکره با اسرای فلسطینی شد و پس از 20ساعت مذاکره میان رهبران اسرا و سازمان زندان های صهیونیستی، این سازمان مجبور بهپذیرش خواسته های اسرای فلسطینی شد و اسرا دست از اعتصاب غذای خود کشیدند.

لینک کوتاه:

کپی شد