شنبه 21/سپتامبر/2024

هشدار وزارت بهداشت نسبت به مرگ شمار جدیدی از نوزارادن در غزه

چهارشنبه 28-ژوئن-2017

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد که جان باختن 3 نفر از جگرگوشههای ما در کمتر از 24 ساعت پرده از روی واقعیت اقدامات مشکوک ملی و نقش غیر اخلاقیو غیر انسانی تشکیلات خودگردان فلسطین به همراه رژیم صهیونیستی برداشت و این درحالی است که جان 2 نوزاد دیگر فلسطینی در بیمارستان نصر در معرض خطر قرار دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اشرف قدرت سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین درصفحه شخصی خود در پایگاه ارتباط جمعی “فیسبوک” تاکید کرد که تشکیلاتخودگردان و رژیم صهیونیستی در جرم سازمان یافته علیه بیماران باریکه غزه شریکهستند و اقدام به توقف واردات دارو و قطع جریان برق و نیز مصادره مجاوزهای سفربیماران به خارج می کنند.

وی افزود در این وضعیت همگان باید به مسئولیت های ملی و قانونی خود عمل کرده وقبل از اینکه فرصت از دست برود و دو نوزاد بستری در بیمارستان نصر؛ به نام هایرشید و محمد را طی ساعت های آینده از دست بدهیم، جلوی جنایت جاری علیه منطقهمحاصره شده غزه را بگیرند.

این در حالی است که هیات تحرک ملی برای شکستن محاصره غزه نسبت به شهادت شماربیشتری از بیماران نوار غزه؛ به ویژه کودکان در سایه فقدان داروها و تجهیزات پزشکیمورد نیاز و مخالفت تشکیلات رام الله با ارائه مجوزهای سفر بیماران به خارج هشدارداده است.

لینک کوتاه:

کپی شد