یکشنبه 22/سپتامبر/2024

تحلیل حمزه ابوشنب درباره عملیات امروز در مسجد الاقصی

جمعه 14-جولای-2017

حمزه اسماعیل ابو شنب تحلیلگر فلسطینی به بررسی عملیات استشهادی امروز جمعه در قدس اشغالی پرداخته است. در این عملیات 3 جوان فلسطینی به شهادت رسیده و 2 نظامی اسرائیلی هم کشته شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابو شنب در این باره تصریح کرد که عملیات استشهادی امروز در محوطه های مسجد الاقصی تحولی مهم در عملیات های مقاومتی بود.

ابو شنب گفت که این عملیات بر وحدت سرزمین و ملت فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را در برابر مشکلات امنیتی زیادی قرار داد، زیرا این عملیات موجب غافلگیری رژیم صهیونیستی هم از نظر زمانی و هم مکانی شد.

وی همچنین تصریح کرد که سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی قادر به پیش بینی شیوه های عملیات های مقاومتی فلسطینیان نیستند و تدابیر امنیتی این رژیم پس از عملیات پیچیده خواهد بود، زیرا عملیات دسته جمعی بوده و عاملان آن از ساکنان فلسطین اشغالی 1948 بودند.

این تحلیلگر سرشناس عنوان کرد که انتفاضه قدس خاموش شدنی نیست و مسجد الاقصی اساس و عنوان هر انتفاضه ای در فلسطین است.

حمزه اسماعیل ابو شنب خاطر نشان کرد که این عملیات پیامی بود بدین مفهوم که مسجد الاقصی اساس منازعه فلسطینیان با دشمن صهیونیستی است و تلاش برخی طرف ها برای عادی سازی روابط با این رژیم هرگز امنیت را برای آن به بار نمی آورد و نمی تواند صدای مبارزان فلسطینیان را خاموش کند.

لینک کوتاه:

کپی شد