چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

رژیم صهیونیستی بالاخره مجبور به بازگشایی مسجد الاقصی شد

شنبه 15-جولای-2017

دولت صهیونیستی شامگاه امروز شنبه تصمیم به بازگشایی تدریجی مسجد مبارک الاقصیبه روی نمازگزاران و بازدیدکنندگان از ظهر فردا یکشنبه پس از بستن آن از روز جمعهبه بهانه اجرای عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی آن گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه صهیونیستی”واللا”، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس پس از رایزنی بااعضای کابینه خود به منظور اطلاع از اوضاع امنیتی حاکم بر قدس و مسجد الاقصی،تصمیم به بازگشایی تدریجی مسجد الاقصی از ظهر فردا یکشنبه گرفت.

این پایگاه خبری صهیونیستی خاطر نشان کرد که دولت صهیونیستی همچنین تصمیم بهنصب دوربین های مداربسته در ورودی های مسجد الاقصی و خارج از آن به منظور کنترلحوادث و نیز اعمال تدابیر امنیتی بیشتر گرفته است.

نتانیاهو در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت که «پس از رایزنی هایامنیتی، تصمیم بر این شد که سیستم های کشف معدن در ورودی های مسجد الاقصی نصب شوندو همچنین با کار گذاشتن دوربین های مراقبتی تمامی حوادث این مسجد تحت کنترل قرارگیرد و البته در ادامه هم برخی اقدامات امنیتی اتخاذ خواهد شد.

نظامیان صهیونیستی پس از عملیات شهادت طلبانه 3 جوان فلسطینی اهل شهر ام الفحمدر داخل اراضی اشغالی سال 1948 فلسطین در داخل مسجد الاقصی که منجر به هلاکت 2عنصر پلیس صهیونیستی و شهادت مجریان عملیات شد، این مسجد را به روی نمازگزارانمسلمان بسته و شمار زیادی از عناصر خود را در داخل بخش قدیمی قدس و اطراف آن و نیزایست بازرسی های منتهی به قدس مستقر کرده بودند.

لینک کوتاه:

کپی شد