یکشنبه 22/سپتامبر/2024

هشدار حماس و جهاد اسلامی در مورد ادامه تجاوزات علیه مسجد الاقصی

سه‌شنبه 18-جولای-2017

جنبش های حماس  وجهاد اسلامی دشمن صهیونیستی را از ادامه تجاوزات و جنایت ها علیه مسجد الاقصیبرحذر داشتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این دو جنبش شامگاهدیروز دوشنبه در جریان راهپیمایی مشترکی در شهر غزه در محکومیت ادامه تجاوزاتاشغالگران علیه مسجد الاقصی، تهدید کردند که این جنایت ها بی پاسخ نخواهد بود وعملیات های مقاومتی فلسطینیان علیه اهداف صهیونیستی تشدید خواهد شد.

صدها نفر از اعضا و طرفداران این دو جنبش در این راهپیماییشرکت کردند. تظاهرات کنندگان با سردادن شعارهایی ضمن اعلام حمایت از مسجد الاقصی،خواستار گسترش دامنه مقاومت در کرانه باختری شدند.

در همین راستا، فتحی حماد عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومتاسلامی حماس تاکید کرد که ملت فلسطین امروز برای حمایت از مسجد الاقصی اینجا جمعشده اند و این مسجد باید پایگاهی برای تمامی مجاهدان برای انتقام گیری ازاشغالگران صهیونیست باشد.

حماد با اشاره به تجدید بیعت بر سر جهاد و مبارزه علیه دشمنصهیونیستی، به این رژیم نسبت به ادامه تجاوزات علیه مسجد الاقصی هشدار داد و گفتدر غیر اینصورت درهای جهنم به روی این رژیم بازخواهد شد.

وی تصریح کرد که مبارزه با دشمن صهیونیستی در مرحله آتیشاهد تحولات گسترده ای خواهد بود. حماد اظهار داشت که در تمامی ایست بازرسی ها بادشمن رویارو شده و همانند نبرد اخیر در غزه آنان را نابود خواهیم کرد.

حماد خواستار گسترش دامنه انتفاضه قدس و حمایت از مقاومت درکرانه باختری و قدس برای رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.

این رهبر حماس امت اسلامی و عربی را به عمل به مسئولیت هایتاریخی خود در قبال مسجد الاقصی و حمایت مالی، سیسی و رسانه ای از مقاومت فلسطینفراخواند.

فتحی حماد همچنین خواستار تحرک علمای امت اسلام و بسیج عمومامت برای به شکست کشاندن طرح ها و توطئه های شوم دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصیشد.

از سوی دیگر، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی نیز تاکیدکرد که عملیات 3 جوان فلسطینی خانواده جبارین در مسجد الاقصی ثابت کرد که ملتفلسطین چه در نوار غزه و چه در کرانه باختری و فلسطین اشغالی 1948، ملتی واحدهستند.

محمد هندی خاطر نشان کرد: زمانی که رژیم صهیونیستی بهتجاوزات و جنایات خود علیه مسجد الاقصی ادامه داد، واکنش به این تجاوزات از شهر امالفحم صورت گرفت و این ثابت کرد که ما ملتی واحد هستیم.

هندی امت اسلامی و عربی را به مقابله یکپارچه با توطئه هایدشمن علیه مسجد الاقصی فراخواند و خواستار کنار گذاشتن اختلافات برای حمایت از قدسشد.

وی تاکید کرد که توطئه های دشمن صهیونیستی هرگز اجرایینخواهد شد. هندی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی گمان می کند می تواند از اوضاع حاکمبر منطقه برای پیشبرد اهداف خود بهره ببرد اما ملت و مقاومت فلسطین با این رژیممقابله کرده و از جایی که گمانش را هم نمی کند به آن ضربه می زنند.

محمد هندی افزود که ما صاحبان حق در این سرزمین هستیم و قدسپایتخت ابدی کشور فلسطین خواهد بود و تمام جهانیان باید بدانند که حق با ماست.

لینک کوتاه:

کپی شد