شنبه 21/سپتامبر/2024

قسام: تجاوزات علیه مسجد الاقصی، برای دشمن بسیار گران تمام خواهد شد

شنبه 22-جولای-2017

سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومتاسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که گستاخی های دشمن صهیونیستی و تجاوزات این رژیمعلیه قدس و مسجد الاقصی، همانند شعله ای زیر خاکستر است و انتفاضه ای سراسریرا  شعله ور خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده در توئیتی درصفحه شخصی خود در سایت توییتر نوشت: مقابله با تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستیعلیه مسجد الاقصی، ضربه سخت و دردناکی بر پیکره این رژیم وارد کرده و به یاریخداوند دشمن شاهد عملیات های قهرمانانه بی شماری خواهد بود.

این در حالی است که شب گذشته جوانی فلسطینی در یک عملیاتقهرمانانه به شهرک حلمیش در نزدیکی رام الله نفوذ کرده و با سلاح سرد گروهی ازشهرک نشینان صهیونیست را مورد حمله قرار داد که در این عملیات شجاعانه 3 شهرک نشینصهیونیست به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر هم زخمی شد و وضعیت وخیمی دارد. این جوانخود نیز به ضرب گلوله زخمی سپس بازداشت شد.

این عملیات در شرایطی انجام شد که دیروز جمعه روز خشم درحمایت از مسجد الاقصی بود و سراسر اراضی اشغالی به ویژه قدس و کرانه باختری صحنهتظاهرات های گسترده و درگیری شدید فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در حمایت ازمسجد مبارک الاقصی بود که در نهایت در این درگیری ها 3 فلسطینی به شهادت رسیده وصدها نفر دیگر زخمی شدند. در نوار مرزی باریکه غزه نیز دست کم 20 فلسطینی زخمیشدند.

دشمن صهیونیستی از 2 جمعه در پی عملیات استشهادی 3 جوانفلسطینی که منجر به هلاکت 2 نظامی اسرائیلی شد، درهای مسجد الاقصی را به روینمازگزاران بسته و نماز جمعه را نیز لغو کرد و با وجود اینکه از روز یکشنبه به طورجزئی اقدام به بازگشایی مسجد کرده، اما نمازگزاران فلسطینی اعلام کرده اند به هیچوجه حاضر به ورود به مسجد الاقصی از طریق گیت های امنیتی نصب شده در ورودی های اینمسجد نیستند و بر برداشته شدن سریع این گیت ها اصرار دارند.

لینک کوتاه:

کپی شد