شنبه 21/سپتامبر/2024

نشست علما و ائمه مسجد الاقصی پیرامون اوضاع و تحولات این مسجد

سه‌شنبه 25-جولای-2017

علما و ائمه مسجد الاقصی امروز سه شنبه به منظور بررسیآخرین تحولات این مسجد و امکان ورود یا عدم ورود نمازگزاران فلسطینی به آن در پیبرداشته شدن گیت های امنیتی صهیونیستی از ورودی های آن تشکیل جلسه می دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ رائد عنا یکی ازائمه مسجد الاقصی در اظهاراتی مطبوعاتی مقابل باب الاسباط تصریح کرد که مسئولاناداره اوقاف اسلامی قدس صبح امروز نشستی را با مسئولان سیاسی به منظور ارزیابیاوضاع و اتخاذ تصمیمات لازم و ضروری برگزار خواهند کرد.

شیخ دعنا خاطر نشان کرد که تصمیمی که مسئولان اداره اوقافاسلامی قدس اتخاذ می کنند، تصمیم مردم نیز خواهد بود، زیرا اداره اوقاف اسلامیتصمیمات خود را بنا به خواسته های ملت اتخاذ می کند.

این در حالی است که نمازگزاران فلسطینی صبح امروز نیز نمازصبح را مقابل درهای بسته مسجد الاقصی اقامه کردند. نظامیان صهیونیست مجددا اقدامبه سرکوب آنان کردند که در نهایت 16 نمازگزار فلسطینی زخمی شدند.

فراس دبس مدیر رواب عمومی و بخش اطلاع رسانی اداره اوقافاسلامی قدس نیز در گفتگو با خبرگزاری آناتولی اظهار داشت که شیخ محمد حسین مفتیقدس و فلسطین، شیخ عمر کسوانی مدیر مسجد الاقصی و بسیاری از مسئولان اداره اوقافاسلامی در نشست امروز شرکت می کنند.

دبس اظهار داشت که احتمالا در پی نشست امروز بار دیگرنمازگزاران بتوانند وارد مسجد الاقصی شده و نماز را در داخل آن اقامه کنند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد