یکشنبه 22/سپتامبر/2024

تشدید درگیری ها در مسجد الاقصی / رژیم صهیونیستی درهای مسجد را بست

پنج‌شنبه 27-جولای-2017

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود علیه مسجد مبارک الاقصی، باگلوله های صوتی به نمازگزاران فلسطینی در داخل صحن های این مسجد حمله کردند کهمنجر به زخمی شدن دست کم 10 نفر از آنها شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه خبری المیادین، نظامیانصهیونیست ضمن جلوگیری از انتقال تصاویر مربوط به این تجاوزات توسط خبرنگاران، بهسمت نمازگزارانی که پس از دو هفته اجازه ورود به داخل مسجد الاقصی را پیدا کردهبودند، گلوله های صوتی شلیک کردند.

در همین راستا، احمد طیبی رئیس کمیته قدس در فهرست مشترک احزاب عربی اعلام کردکه در نتیجه تجاوزات نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در داخل مسجد الاقصی،دهها نفر مجروح شدند.

طیبی خاطر نشان کرد که نظامیان صهیونیست تمامی دروازه های مسجد الاقصی را بستهاند و این در حالی است که نمازگزاران فلسطینی در داخل آن هستند.

خبرنگار المیادین هم گزارش داد که نظامیان صهیونیست بسیاری از مناطق را در قدسبه محاصره خود درآورده اند و سعی می کنند نمازگزاران را از داخل مسجد الاقصی بیرونکنند.

از سوی دیگر، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد مبارک الاقصی هم اعلام کرد که رژیمصهیونیستی چشم دیدن شادی فلسطینیان را ندارد و از همین رو، به سمت ما تیراندازی میکند و در حال حاضر اطراف مسجد الاقصی به پادگان نظامی تبدیل شده است.

شیخ صبری خاطر نشان کرد که ما اقدامات دیگری را هم در عرصه میدانی انجامخواهیم داد که قرار نیست قبلا اخبار مربوط به آنها منتشر شود.

لینک کوتاه:

کپی شد