یکشنبه 22/سپتامبر/2024

برخی سران عرب پیروزی فلسطینیان در مسجدالاقصی را به خود نسبت می دهند

شنبه 29-جولای-2017

مفتی سابق فلسطین و خطیب مسجد الاقصی تاکید کرد که ملتفلسطین و به ویژه ساکنان قدس با ثبات و پایداری خود پیروز نبرد دفاع از مسجدالاقصی در برابر دشمن صهیونیستی شدند و این رژیم را وادار به بازگشایی تمامی درهایاین مسجد کردند اما عجیب است که برخی سران و حکام کشورهای عربی می خواهند اینپیروزی را به خود نسبت دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ عکرمه صبری خطیبمسجد الاقصی و رئیس هیات عالی اسلامی فلسطین اظهار داشت که صدها هزار فلسطینی ازسرتاسر اراضی اشغالی خود را به قدس رسانده و در نهایت موفق به تحقق اهداف خود مبنیبر برداشتن گیت های امنیتی، دوربین های مداربسته، پایه های فلزی و لغو تمامیمحدودیت ها و تدابیر امنیتی دشمن صهیونیستی شدند و به مسئولیت خود در قبال اینمسجد پس از دعوت مراجع دینی و اسلامی به نحو احسن عمل کردند.

شیخ صبری تصریح کرد که درخواست مراجع دینی قدس از فلسطینیاناین است که آرامش خود را حفظ کرده و از درگیری با اشغالگران صهیونیست در شرایطفعلی اجتناب ورزند تا این رژیم دست به سرکوب آنان نزند و به زور و سلاح روینیاورد.

وی بار دیگر تاکید کرد که ادعای دشمن صهیونیستی مبنی براینکه حاکمیت مسجد الاقصی در دستان این رژیم است، باطل و مردود است و مسجد الاقصیو قدس شریف تنها متعلق به مسلمانان است.

لینک کوتاه:

کپی شد