یکشنبه 22/سپتامبر/2024

افشاگری میدل ایست آی از همکاری اسرائیل و خلیفه حفتر

دوشنبه 7-آگوست-2017

یک منبع آگاه اسرائیلی که نخواسته نامش فاش شود، اعلام کردکه ارتش رژیم صهیونیستی پایگاه های گروه داعش در لیبی را برای حمایت از نیروهایخلیفه حفتر ژنرال بازنشسته ارتش لیبی بمباران کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه خبریانگلیسی “میدل ایست آی”، این منبع اسرائیلی تاکید کرد که جنگنده هایارتش اسرائیل در 25 اگوست سال 2015 سرت را بمباران کردند که این حمله به درخواستژنرال خلیفه حفتر در جریان سفر به امان ـ پایتخت اردن ـ و دیدار محرمانه با شماریاز مسئولان اسرائیلی در آنجا صورت گرفت.

این منبع اشاره کرد که حفتر نیز در مقابل متعهد به امضایقراردادهایی نفتی و تسلیحاتی با رژیم صهیونیستی شده و این دیدارها با وساطتاماراتی ها صورت گرفته است.

پایگاه خبری مذکور در گزارش خود آورده است که ژنرال حفتر باجاسوسان سازمان اطلاعات اسرائیل به واسطه طرف های اماراتی دیدار کرده است ونیروهای حفتر سلاح های تک تیرانداز اسرائیلی و ابزارهای دید در شب از این رژیمدریافت کرده اند.

پایگاه خبری “میدل ایست آی” به نقل از یک منبع درارتش رژیم صهیونیستی ذکر کرد که دوست دوست ما و دشمن دشمن ما هر دو دوست ما هستندو حفتر دوست مصر، اردن و امارات است و با داعش که دشمن ما است، مبارزه می کند.

گفتنی است که روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت نیز اخیراگزارشی منتشر کرده و طی آن به تعریف و تمجید از ژنرال خلیفه حفتر پرداخت.

لینک کوتاه:

کپی شد