سه شنبه 24/سپتامبر/2024

بمباران باریکه غزه توسط جنگنده های صهیونیستی/3 نفر زخمی شدند

چهارشنبه 9-آگوست-2017

جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه تعدادی از پایگاه های مقاومت فلسطیندر نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن 3 نفر زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “ایمن سحبانی” مدیر اورژانسباریکه غزه اعلام کرد که 3 نفر از مجروحان بمباران های اخیر رژیم صهیونیستی علیهغزه به بیمارستان شفا انتقال داده شده اند که یکی از آنها جوانی 26 ساله است که دراثر اصابت ترکش به سرش زخمی شده است.

سحبانی در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطر نشان کرد که حال اینجوان فلسطینی وخیم است و در کما به سر می برد و تیم های پزشکی سعی در نجات جان ویرا دارند.

جنگنده های صهیونیستی در بمباران های شامگاه سه شنبه یک پایگاه مقاومت در غربشهر غزه را هم هدف قرار دادند.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که در این حمله یک پایگاه گردانهای  شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبشمقاومت اسلامی “حماس” در غرب برج های مقوسی در غزه هدف قرار گرفته است.

جنگنده های صهیونیستی در شمال باریکه غزه نیز، یک پایگاه مقاومت را دست کم بایک فروند موشک هدف قرار دادند.

منابع پزشکی پس از این بمباران شدید ارتش صهیونیستی از زخمی شدن یک شهروندفلسطینی و نیز ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان خبر دادند.

همزمان با این حملات، چندین فروند جنگنده صهیونیستی هم در آسمان باریکه غزه بهپرواز درآمدند.
قبل از این حملات نیز توپخانه ارتش صهیونیستی یک پایگاه مقاومت را در شمال نوار غزه هدف قرار داده بود که خبری از خسارت های جانی و مادی آن منتشر نشده بود.

این حمله به بهانه شلیک یک فروند موشک از باریکه غزه به سمت عسقلان در مجاورتاین منطقه صورت گرفت. رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه از شلیک یک فروند موشک ازباریکه غزه به سمت شهر عسقلان در جنوب اراضی اشغالی سال 1948 فلسطین خبر داده واعلام کرده بود که نظامیان صهیونیست در حال جستجوی منطقه برای پیدا کردن بقایایاین موشک هستند.

در همین راستا، سخنگوی ارتش صهیونیستی مدعی شد که این موشک به منطقه خالی ازسکنه در شهر عسقلان اصابت کرده و خسارت های جانی و مادی به دنبال نداشته است.

لینک کوتاه:

کپی شد