سه شنبه 24/سپتامبر/2024

حماس: اجازه نمی دهیم غزه میدان آزمایش تسلیحات رژیم صهیونیستی شود

چهارشنبه 9-آگوست-2017

جنبش مقاومت اسلامی “حماس” به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم آزمایشهای موشکی خود در باریکه غزه هشدار داد و اعلام کرد که اجازه نمی دهیم غزه میدانآزمایش تسلیحات صهیونیستی باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “فوزی برهوم” سخنگوی حماس درواکنش به حملات و بمباران های شامگاه دیروز سه شنبه ارتش صهیونیستی علیه غزه تصریحکرد که اجازه نمی دهیم غزه میدان آزمایش تسلیحات جنگی رژیم صهیونیستی باشد.

برهوم خاطر نشان کرد که «رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود علیه باریکهغزه، به عمد پایگاه های مقاومت در غزه را هدف قرار می دهد و این اقدامی خطرناک استکه مسئولیت تمامی تبعات آن بر عهده این رژیم است.»

لازم به ذکر است که جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه تعدادی ازپایگاه های مقاومت فلسطین در نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن 3 نفر زخمیشدند.

“ایمن سحبانی” مدیر اورژانس باریکه غزه اعلام کرد که 3 نفر ازمجروحان بمباران های اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه به بیمارستان شفا انتقال دادهشده اند که یکی از آنها جوانی 26 ساله است که در اثر اصابت ترکش به سرش زخمی شدهاست.

سحبانی در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطر نشان کرد که حال اینجوان فلسطینی وخیم است و در کما به سر می برد و تیم های پزشکی سعی در نجات جان ویرا دارند.

جنگنده های صهیونیستی در بمباران های شامگاه سه شنبه یک پایگاه مقاومت در غربشهر غزه را هم هدف قرار دادند و خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که دراین حمله یک پایگاه گردان های  شهیدعزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” در غرب برج هایمقوسی در غزه هدف قرار گرفته است.

جنگنده های صهیونیستی در شمال باریکه غزه نیز، یک پایگاه مقاومت را دست کم بایک فروند موشک هدف قرار دادند. منابع پزشکی پس از این بمباران شدید ارتش صهیونیستیاز زخمی شدن یک شهروند فلسطینی و نیز ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان خبردادند.

لینک کوتاه:

کپی شد