چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

فروش کودکان صهیونیست به خانواده های یهودی آمریکا

یکشنبه 13-آگوست-2017

یک کارمندارشد و شخصیت معروف از صهیونیست های مذهبی، کودکانی را که در فلسطین اشغالی بهدنیا می آیند، به خانواده های یهودی در آمریکا می فروشد.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین، روزنامه صهیونیستی “یدیعوت أحرونوت” برای کشف سرنخهای ماجرای فروش کودکان یهودی “اسرائیلی” به خانواده های یهودیانآمریکا، یک دختر جوان یهودی را نزد “حاییم أهرون یوسفی” از کارمندانارشد سازمان صهیونیستی “دیگل هتوراه” از شخصیت های جریان مذهبی حزب تندروی”یهودات هتوراه” فرستاد.

در ادامه اینگزارش آمده است که این دختر جوان یهودی چندین دیدار با “یوسفی” برگزارمی کند و در دیدار اول متوجه می شود که وی از یک مرد متاهل حامله است و در شرایطسختی به سر می برد. از این به بعد جزئیات فروش کودکان یهودی اسرائیلی مشخص شد ویوسفی اعلام کرد که به او کمک مالی داده می شود و قبل از نمایان شدن نشانه هایبارداری، مقدمات سفر او به آمریکا فراهم می شود و او در آنجا خواهد ماند تا نوزادشرا به دنیا بیاورد و آن را در قبال مبلغی پول به یک خانواده یهودی مذهبی بفروشد.

در ادامه اینگزارش آمده است که تحقیقات از این کارمند ارشد اسرائیلی نشان داد که وی قبلا بارهابه اتهام جعل اسناد و توزیع قرص های “کاهش تمایل جنسی” در میان جوانانمذهبی و مسائل دیگر تحت بازجویی قرار گرفته و علیه او کیفرخواست صادر شده است.یوسفی در فروش دهها کودک زنان مذهبی یهودی اسرائیلی به یهودیان آمریکا دسته داشتهاست.

این زنان درقبال فروش کودکان شان 50 هزار دلار دریافت می کردند و این در حالی است که وی نیزبه خاطر ایفای نقش دلالی در این معامله ها همان مبلغ و حتی بیشتر از آنرا به دستمی آورد و بعدا مشخص شد که وی فهرستی از اسامی خانواده های یهودی آمریکایی را کهخواهان خرید کودکان یهودی اسرائیلی هستند، در اختیار دارد.

این تحقیقاتهمچنین نشان داد که یوسفی ید طولایی در فریب قانون و فرار از بازجویی دارد و ازوضعیت سخت بسیاری از دختر جوان مذهبی به هنگام بارداری سوء استفاده کرده و آنها راابزار تحقق اهداف خود قرار می داد. 

لینک کوتاه:

کپی شد