جمعه 20/سپتامبر/2024

حماس: وجود تونل زیر خانه های فلسطینیان در غزه ادعایی بی اساس است

دوشنبه 14-آگوست-2017

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس  ادعاهای دشمن صهیونیستی مبنی بر وجود تونل زیرمنازل فلسطینیان در باریکه غزه را به شدت رد کرد.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، حازمقاسم سخنگوی جنبش حماس امروز دوشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی تصریح کرد که اینگونهشایعات و ادعاهای بی اساس بخشی از سیاست های شکست خورده دشمن صهیونیستی و جنگروانی این رژیم برای تضعیف روحیه ملت فلسطین است و رژیم اشغالگر اینگونه می خواهدبه جنایت های ضد بشری خود علیه ملت فلسطین در غزه مشروعیت ببخشد.

جنبش حماس از تمامی رسانه ها درخواست کرد هرگز چنین شایعاتو اخبار بی اساس ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر نکنند.

این جنبش همچنین از سازمان ها و نهادهای حقوق و انسانی نیزدعوت کرد به مسئولیت های خود در رابطه با برملا کردن طرح ها و نیات شوم دشمنصهیونیستی برای هدف قرار دادن افراد غیر نظامی و بی گناه در غزه عمل کنند.

لازم به ذکر است که فرمانده منطقه جنوبی ارتش رژیمصهیونیستی مدعی شده است که حماس تونل هایی زیر منازل فلسطینیان در شهر غزه و شمالباریکه غزه حفر کرده است و از این تونل ها در جریان جنگ استفاده می کند. دشمنصهیونیستی در جنگ تابستان 2014 نیز بارها اقدام به بمباران منازل فلسطینیان و حتیمساجد و مراکز آموزشی به ادعای وجود تونل زیر آن ها کرد و صدها نفر بی گناه را بهخاک و خون کشید.

لینک کوتاه:

کپی شد