چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

افشاگری یدیعوت درباره پشت پرده فروش کودکان یهودی به آمریکایی ها

سه‌شنبه 15-آگوست-2017

روزنامه صهیونیستی “یدیعوت أحرونوت” از رسوایی گسترده در ماجرایفروش کودکان یهودی اسرائیلی به یهودیان آمریکایی از طریق یک شبکه یهودی پردهبرداشت که ریاست آنرا یک شخصیت دینی معروف به نام “حاییم أهارون یوسفی”کارمند ارشد حزب “دیگل هتورات” بر عهده دارد و روابط نزدیکی هم با خاخامهای یهودی دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این روزنامه خاطر نشان کرد که عاملان اصلیاین باند فروش کودکان یهودی خاخام ها هستند و فرآیند فرش این کودکان از شناساییزنان یهودی گرفتار مشکلات روانی و خانوادگی و ارائه کمک و حمایت از آنها شروع میشود و در ادامه این زنان به آمریکا فرستاده می شوند و تا زمان زایمان در آنجا باقیمی مانند و بدین ترتیب، کودکان آنها به خانواده های یهودی مذهبی فروخته می شود.

در ادامه این گزارش آمده است که یوسفی سابقه کیفری دارد و پلیس صهیونیستی ازاو درباره پرونده های دیگر هم بازجویی کرده و چندین کیفرخواست در زمینه جعل اسنادو توزیع قرص های مرتبط با میل جنسی در میان جوانان مذهبی صادر کرده است. وی همچنینبه دست داشتن در فروش دهها کودک یهودی اسرائیلی به یهودیان آمریکایی متهم شده است.

در گزارش یدیعوت همچنین تاکید شده است که در قراردادهای فروش کودکان، مادران50 هزار دلار و دلال معامله که بیشتر یوسفی این نقش را بر عهده داشته است، همانمبلغ و یا حتی بیشتر از آنرا دریافت می کنند.

از سوی دیگر، “یهودا شحاط” یکی از خبرنگاران روزنامه یدیعوت اعلامکرد که تحقیقات نشان داده است که یوسفی در جریان قوانین صهیونیستی که مجازات هایسختی را برای جرایم “تجارت کودکان” در نظر گرفته و محکومان را به 15 الی20 سال حبس محکم کرده است، قرار دارد، اما به شیوه های مختلف قانون گریزی می کرد وهیچ تحقیقی از او صورت نمی گرفت.

وی افزود که کمیته خاخام های یهودی در این جرایم دست دارند و از مادران کودکانبازجویی کرده و مطمئن می شوند که پدران آنها یهودی هستند و ترجیح می دهند که پدرانآنها اصالتا غربی باشند.

روزنامه یدیعوت در ادامه این گزارش خود گفتگوهایی را هم با برخی قربانیان این شبکهفروش کودکان یهودی اسرائیلی به خانواده های یهودی آمریکایی انجام داده است. 

لینک کوتاه:

کپی شد