یکشنبه 22/سپتامبر/2024

تصمیم مراجع صهیونیستی برای صدور کیفرخواست علیه نتانیاهو و همسرش

شنبه 2-سپتامبر-2017

رسانه های صهیونیستی از تصمیم مراجع قضایی این رژیم برای صدور کیفرخواست علیهبنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش “ساره” به خاطر بروزبرخی نشانه های دست داشتن آنها در اقدامات غیرقانونی خبر دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رادیو سراسری رژیم صهیونیستی،دلایل و نشانه های قاطعی از صدور کیفرخواست علیه نتانیاهو در پرونده موسوم 2000وجود دارد که نشان می دهد نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدام به امضای قرارداد دریافترشوه از “ارنون موزیس” ناشر روزنامه یدیعوت أحرونوت کرده است.

یک مسئول قضایی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که «امکان صدور کیفرخواست علیهنتانیاهو در این پرونده از ماهها قبل وجود داشت.»

پلیس صهیونیستی از چند ماه قبل تحقیقات درباره نتانیاهو به اتهام فساد را آغازکرده است، اما آویحای مندلبلیت مشاور قضایی دولت صهیونیستی هنوز تصمیم به صدورکیفرخواست علیه وی نگرفته است.

صدور کیفرخواست علیه همسر نتانیاهو

از سوی دیگر، شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مندلبلیت به زودی کیفرخواستیرا علیه ساره همسر نتانیاهو به خاطر پرونده های فساد او صادر می کند.

ساره به 4 پرونده فساد متهم است، پرونده هایی که ثابت می کند او از اموال دولتبرای امور و مسائل شخصی استفاده کرده است.

بر اساس گزارش شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی، نخستین پرونده فساد ساره مربوطبه یک دستگاه برقی است که با پول دولت خریداری شده اما او از این دستگاه استفاده شخصیکرده است.

دومین پرونده هم به استخدام یک خدمتکار در دفتر نخست وزیری مربوط می شود که سارهاز او برای مراقبت از پدرش استفاده کرده است در حالیکه حقوق او از اموال دولت پرداختشده است. پرونده سوم هم خرید اسباب و وسایلی برای دفتر نخست وزیری سپس انتقال این وسایلبه منزل شخصی ساره و استفاده از آن است.

چهارمین پرونده فساد همسر نتانیاهو هم مربوط به بزرگنمایی هزینه وعده های غذاییو مهمانی های منزل نخست وزیر است.

شبکه مذکور تصریح کرد که یوسی کوهین وکیل ساره نتانیاهو اخیرا شهادت هایی مکتوباز کارکنان منزل نخست وزیر به پلیس ارائه داده است که نشان می دهد شخصی که دستور برگزاریاین مهمانی ها و وعده های غذایی را داده است، “مانی نفتالی” مسئول سابق منزلبنیامین نتانیاهو بوده است.

لازم به ذکر است که نفتالی به پلیس رژیم صهیونیستی مراجعه کرده و خواستار محافظتاز خود شده است و پس از تحقیقات مشخص شده که بخشی از جنایت ها و تجاوزاتی که او مرتکبشده به دستور مستقیم ساره نتانیاهو بوده است.

لینک کوتاه:

کپی شد