یکشنبه 22/سپتامبر/2024

هیات فتح قاهره را ترک کرد / کمیته مرکزی فتح فردا تشکیل جلسه می دهد

یکشنبه 17-سپتامبر-2017

هیات جنبش فتح به ریاست عزام احمد عضو کمیته مرکزی جنبش فتح شامگاه امروزیکشنبه قاهره را به سمت رام الله در کرانه باختری ترک کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع آگاه در گفتگو با “الرسالهنت” اعلام کردند که هیات جنبش فتح پس از چندین دیدار و گفتگو با “خالدفوزی” رئیس سازمان اطلاعات مصر، قاهره را به مقصد رام الله ترک کرد.

این منابع خاطر نشان کردند که پس از اعلام جنبش مقاومت اسلامی”حماس” مبنی بر انحلال کمیته اداری تشکیل شده در غزه از ماه مارس گذشته،عزام احمد در دیدار با رئیس سازمان اطلاعات مصر پرونده آشتی ملی فلسطین را موردبحث و بررسی قرار داد.

منابع مذکور تاکید کردند که رهبران جنبش فتح در رام الله شامگاه فردا دوشنبهنشستی فوق العاده به ریاست محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار خواهندکرد تا تحولات صورت گرفته در پرونده آشتی ملی در قاهره را مورد بحث و بررسی قرارداده و درباره اقدامات جدید مصر و حماس در این زمینه رایزنی کنند.

انتظار می رود که عباس فردا دوشنبه رما دستور لغو مجازات های اتخاذ شده علیهغزه و جنبش حماس را که از جمله آنها می توان به کاهش میزان برق ارسالی به غزه وممانعت از ورود سوخت به نیروگاه برق و نیز کاهش حقوق کارمندان اشاره کرد، صادرخواهد نمود. 

لینک کوتاه:

کپی شد