یکشنبه 22/سپتامبر/2024

تهدید رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل به ترور دبیرکل حزب الله

چهارشنبه 20-سپتامبر-2017

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حزب اللهلبنان بزرگ ترین تهدید برای اسرائیل در منطقه است و این رژیم در هر نبردی با اینحزب در آینده در تلاش برای ترور سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گادی آیزنکوت در گفتگوبا روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت در پاسخ به سوالی پیرامون امکان نفوذ مبارزانحماس و یا حزب الله به شهرک های صهیونیست نشین گفت که رژیم صهیونیستی تدابیرامنیتی و راهکارهایی هجومی را برای جلوگیری از این امر در پیش می گیرد. وی تاکیدکرد که نمی توان تضمین کرد که هیچ کسی به داخل مناطق صهیونیست نشین نفوذ نکند اماارتش از توان و قدرت بالایی برخوردار است و حتی اگر کسی هم نفوذ کند بلافاصله اورا به قتل می رسانیم.

آیزنکوت مدعی شد که هم حماس و هم حزب الله خوب می دانند کهنفوذ به شهرک های صهیونیست نشین چه بهایی برای آن ها خواهد داشت.

وی اظهار داشت که رژیم صهیونیستی توان نظامی خود را از زمانجنگ 2006 تقویت کرده است و شکی نیست که می تواند حزب الله را شکست دهد و تا حدودزیادی مانع از وارد آمدن خسارت به جبهه داخلی اسرائیل شود.

گادی آیزنکوت تصریح کرد که نیروی هوایی، دریایی و زمینی ویگان های سری رژیم صهیونیستی به طور شبانه روزی در تلاش برای جلوگیری از دست یابیحماس و حزب الله به سلاح های پیشرفته هستند.

آیزنکوت تصریح کرد که رژیم صهیونیستی به هر شیوه ای تلاش میکند تا مانع از حضور ایران در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی شود.

 

لینک کوتاه:

کپی شد