شنبه 21/سپتامبر/2024

نشست آتی دولت وفاق ملی در نوار غزه برگزار می شود

دوشنبه 25-سپتامبر-2017

یوسف محمود سخنگوی دولت وفاق ملی فلسطین اعلام کرد که رامیحمدالله نخست وزیر این دولت پس از مشورت با محمود عباس دستور داده نشست آتی دولتاواسط هفته آینده در نوار غزه برگزار شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود اظهار داشت کهحمدلله و اعضای دولت وفاق ملی روز دوشنبه آینده به غزه سفر می کنند تا مقدمات تحویلاداره امور این باریکه پس از موافقت حماس با انحلال کمیته اداری غزه را انجام دهندو از این پس دولت وفاق ملی مسئولیت های خود در این باریکه را بر عهده بگیرد.

وی اظهار داشت که دولت وفاق ملی به نخست وزیری رامی حمدللهبه هر شیوه ای در تلاش برای تحقق خواست و ارده ملت فلسطین  وعمل به مسئولیت های خود از جمله تلاش برایپایان دادن به دودستگی و اختلافات داخلی و تحقق وحدت ملی خواهد بود.

رامی حمدالله در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت:روز دوشنبه آینده همراه با اعضای دولت وفاق ملی و تمامی هیات ها و سرویس هایامنیتی به نوار غزه خواهم رفت.

وی ابراز امیدواری کرد که تمامی طرف ها و گروه های فلسطینیبر تحقق آشتی ملی تمرکز کنند تا دولت بتواند به مسئولیت های خود در راستای خدمترسانی به شهروندان فلسطینی عمل کند.

گفتنی است که جنبش حماس اخیرا در اقدامی در جهت تحقق آشتیملی فلسطین کمیته اداری در غزه را منحل کرد و از دولت وفاق ملی دعوت کرد به نوارغزه آمده و مسئولیت های خود را بر عهده بگیرد.

لینک کوتاه:

کپی شد