یکشنبه 22/سپتامبر/2024

تهدید یک وزیر صهیونیست به قطع درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان

سه‌شنبه 3-اکتبر-2017

وزیر امنیتداخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در صورت عضویت حماس در دولت فلسطین، اسرائیلباید رفتار خود در قبال تشکیلات خودگردان فلسطین را تغییر داده و ضمن توقف پرداختدرآمدهای مالیاتی آن، به خاطر تلاش های این نهاد برای عضویت در موسسات بین المللیو ضربه زدن به اسرائیل، مجازات هایی را علیه آن اعمال کند.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین، گلعاد اردان در گفتگو با شبکه “کنست” در واکنش فضایآشتی ملی شکل گرفته میان دو جنبش فتح و حماس و سفر هیات دولت تشکیلات خودگردان بهنوار غزه اعلام کرد که تل آویو باید در صورت تشکیل دولت جدید در فلسطین با مشارکتحماس، پرداخت درآمدهای مالیاتی تشکیلات رام الله را متوقف کند.

وی خاطر نشانکرد که «به نظر می رسد که دولت آشتی ملی فلسطین، نمایشی از سوی محمود عباس رئیستشکیلات خودگردان است.»

وی افزود:تشکیلات خودگردان هیچ گاه به صورت رسمی از جنبش حماس نخواسته است که اسرائیل را بهرسمیت بشناسد یا سلاح خود را بر زمین بگذارد.

از سوی دیگر،بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم امروز سه شنبه با هرگونه آشتی ملیفلسطین بدون به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و انحلال گردان های شهید عزالدین قسامشاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و قطع رابطه این جنبش با ایران اعلام مخالفت کردهبود.

دفتر بنیامین نتانیاهو امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: از تمامی کسانیکه از صلح و سازش سخن می گویند، انتظار داریم اسرائیل و به تبع آن دولت یهودی را بهرسمیت بشناسند.

نتانیاهو افزود که آشتی طرف های فلسطینی به ضرر ما است و ما هرگز چنین چیزی رانمی پذیریم.

لینک کوتاه:

کپی شد