شنبه 21/سپتامبر/2024

نتانیاهو: اجازه حضور نظامی ایران در سوریه را نمی دهیم

سه‌شنبه 17-اکتبر-2017

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت که ایران باید بدانداین رژیم هرگز اجازه نمی دهد شرایطی ایجاد شود که این کشور اقدام به ساخت پایگاههای نظامی در سوریه کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابعصهیونیستی، بنیامین نتانیاهو امروز سه شنبه در جریان استقبال از وزیر دفاع روسیهدر قدس با حضور آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بیان این مطلب پرداخت.

این منابع اشاره کردند که نتانیاهو و «سرگئی شویگو» وزیردفاع روسیه همچنین به بحث و گفتگو در مورد توافق هسته ای با ایران پرداختند.نتانیاهو هشدار داد که اگر این توافق تغییر نکند، ایران ظرف مدت 8 الی 10 سال یکزرادخانه هسته ای در اختیار خواهد داشت.

شویگو همچنین با آویگدور لیبرمن نیز دیدار کرد و در ایندیدار لیبرمن اظهار داشت که اسرائیل در امور داخلی سوریه دخالت نمی کند اما با اینحال هرگز اجازه نمی دهد که ایران و حزب الله سوریه را به جبهه ای بر علیه رژیمصهیونیستی تبدیل کنند، کما اینکه اجازه نمی دهد از طریق خاک سوریه سلاح به لبنانمنتقل شود.

پس از دیدار شویگو و لیبرمن، نشستی گسترده با حضور رئیسستاد مشترک ارتش، رئیس شعبه اطلاعات نظامی “امان” و رئیس اداره امنیتی وسیاسی رژیم صهیونیستی برگزار شد و طی آن حاضران مسائل مختلف از جمله اوضاع سوریه،جنگ علیه داعش، حضور ایران در سوریه و تلاش های این کشور برای ایجاد پایگاه نظامیدر خاک سوریه را بررسی کردند.

لینک کوتاه:

کپی شد