یکشنبه 22/سپتامبر/2024

ازسرگیری مذاکرات رژیم صهیونیستی با آلمان برای خرید زیردریایی دلفین

شنبه 21-اکتبر-2017

مذاکرات آلمان و رژیم صهیونیستی برای خرید 3 زیردریاییدلفین به این رژیم که از 3 ماه پیش به خاطر پرونده های فساد بنیامین نتانیاهومتوقف شده بود، ازسرگرفته شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خبرگزاری”فلسطین الیوم”، مسئولان صهیونیستی ضمن اشاره به این مطلب، تاکید کردندکه مذاکرات بین دو طرف پیشرفت هایی داشته است. البته آلمان اعلام کرده که تا اینلحظه به توافق نهایی با رژیم صهیونیستی برای فروش این زیردریایی ها دست نیافتهاست.

یک مسئول اسرائیلی آگاه از روند مذاکرات با آلمان که نخواستنامش فاش شود، عنوان کرد که آلمانی ها با فروش این زیردریایی ها به رژیم صهیونیستیموافقت کرده اند.

وی همچنین تصریح کرد که آلمان فروش این زیردریایی ها را بهنبود هرگونه اتهامی علیه مسئولان ارشد اسرائیل که طرف امضای این قرارداد هستند،منوط کرده است.

یواو گالانت زیر مسکن رژیم صهیونیستی که سمتی عالی در نیرویدریایی این رژیم نیز دارد، ضمن استقبال از موافقت آلمانی ها با فروش زیردریاییدلفین به اسرائیل، در توئیتی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که 3 زیردریایی جدیدجای زیردریایی های قدیمی را خواهند گرفت و بدین گونه تعداد زیردریایی های این رژیمبه 6 عدد خواهد رسید.

این در حالی است که آلمان اعلام کرده هنوز قرارداد فروش اینزیردریایی ها به رژیم صهیونیستی نهایی نشده است.

سخنگوی دولت آلمان در گفتگو با خبرگزاری فرانس پرس تاکیدکرد که مذاکراتی در این زمینه با طرف اسرائیلی داشته ایم اما هنوز توافقی حاصلنشده است.

این در حالی است که کارشناسان نظامی احتمال می دهند زیردریاییهایی که رژیم صهیونیستی قرار است از آلمان خریداری کند، مجهز به موشک های هسته ایباشد.

این کارشناسان تصریح کردند که هدف اصلی از خرید این زیردریاییها، جاسوسی از ایران یا حمله به این کشور در صورت وقوع جنگ هسته ای است.

 

لینک کوتاه:

کپی شد