شنبه 21/سپتامبر/2024

برگزاری کنفرانس مقابله با عادی سازی روابط با اسرائیل در کویت

یکشنبه 29-اکتبر-2017

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی در کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس موسوم به “بیدی اس گلف” کنفرانسی را به منظور مقابله با عادی سازی روابط در این منطقه بهمیزبانی کشور کویت و در تاریخ 17 نوامبر آتی برگزار می کند که ریاست آنرا”مرزوق غانم” رئیس پارلمان کویت بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع کویتی، قرار است در اینکنفرانس موضوعات و چالش های پیش روی جنبش های تحریم رژیم صهیونیستی در منطقه خلیجفارس و راه های تقویت و افزایش هدفمند و موثر پویش های تحریم این رژیم مورد بررسیقرار گیرد.

هدف از این کنفرانس آگاهی بخشی به جوانان منطقه در زمینه مبارزه عربی ـفلسطینی و اهمیت تحریم رژیم صهیونیستی و راه های کمک به این مساله است.

شرکت کنندگان در کنفرانس تلاش خواهند کرد ضمن تشریح خطرات عادی سازی روابط بارژیم صهیونیستی، بر نقش ملت های منطقه برای دفاع از وطن هایشان در برابر طمع ورزیهای پروژه صهیونیستی که کل جهان عرب را تهدید می کند، تاکید کنند.

در این کنفرانس تعدادی از شخصیت های برجسته کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس وجهان عرب به همراه گروهی از فعالان عرصه تحریم و حمایت از مساله فلسطین مشارکتخواهند داشت.

مریم هاجری عضو کمیته هماهنگی برگزاری این کنفرانس تصریح کرد که کنفرانسمقابله با عادی سازی روابط در واکنش به گرایش برخی طرف ها در منطقه برای عادی سازیروابط با دشمن صهیونیستی که نیازمند افزایش اعتراضات مردمی در حوزه خلیج فارس بهاین روند است، برگزار می شود. 

لینک کوتاه:

کپی شد