شنبه 21/سپتامبر/2024

عزام احمد:حمله به تونل مقاومت، هرگز مانع از توقف قطار آشتی ملی نمی شود

چهارشنبه 1-نوامبر-2017

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح ضمن محکوم کردن حمله روز دوشنبهجنگنده های رژیم صهیونیستی به تونل مقاومت در نوار غزه، تاکید کرد که این حمله درچارچوب ادامه تجاوزات علیه ملت فلسطین صورت می گیرد و تلاشی نافرجام برای ایجادناامنی و تاثیر بر روند پیشبرد آشتی ملی و اقدامات صورت گرفته برای برچیدن دودستگیو اختلافات داخلی فلسطین است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عزام احمد دیروز سه شنبهدر اظهاراتی مطبوعاتی عنوان کرد که تجاوز علیه باریکه غزه، تجاوز علیه عموم ملتفلسطین است و رژیم صهیونیستی همواره در پی توجیه جنایت های خود است و سعی دارد بههر شیوه ای تلاش های انجام گرفته برای تحقق آشتی و وحدت ملی فلسطین و اقداماتانجام گرفته برای احیای روند مذاکرات سازش را به شکست بکشاند.

احمد افزود که اینگونه اقدامات هیچ تاثیری بر تلاش ها واقدامات گروه های فلسطینی برای تحقق توافق اخیر آشتی ملی در قاهره نخواهد داشت.

وی ادامه داد که هیأت گذرگاه ها وابسته به تشکیلات خودگردانفلسطین تا ساعاتی دیگر اداره امور تمامی گذرگاه های باریکه غزه را برعهده خواهدگرفت.

رئیس هیأت جنبش فتح در گفتگوهای آشتی ملی در قاهره اظهارداشت که هرگز اجازه نمی دهیم اوضاع به قبل بازگردد و تمامی گروه های فلسطینی برتحقق نهایی آشتی ملی پایبند هستند و اهمیتی به تلاش های دشمن برای تخریب این آشتییا مذارکات سازش نمی دهند.

لازم به ذکر است که دیروز سه شنبه هیأتی مصری برای مشارکتدر مراسم تحویل گذرگاه های باریکه غزه از سوی دولت وفاق ملی وارد نوار غزه شد.سامی مراد سفیر مصر نزد تشکیلات خودگردان و همام ابو زید یکی از مسئولان ارشدسازمان اطلاعات مصر از جمله شخصیت های حاضر در این هیأت هستند.

لینک کوتاه:

کپی شد