یکشنبه 22/سپتامبر/2024

کنفرانس اتحاد علمای مقاومت: به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی خیانت است

جمعه 3-نوامبر-2017

در بیانیه پایانی کنفرانس بین المللی اتحاد علمای مقاومت دربیروت تاکید شد که مسأله فلسطین همچنان مسأله مرکزی و اصلی امت اسلام باقی خواهدماند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این کنفرانس طی روزهایچهارشنبه و پنجشنبه در بیروت تحت عنوان “فلسطین بین بیانیه بالفور و وعده الهی”بامشارکت عالمانی از 60 کشور برگزار شد.

شرکت کنندگان در این کنفرانس تاکید کردند که به رسمیتشناختن رژیم صهیونیستی یک خیانت بزرگ است و تمامی مسلمانان قاطعانه با آن مخالفهستند.

در بیانیه پایانی این کنفرانس آمده که مقاومت فلسطین ولبنان در صدسالگی وعده شوم بالفور پیروزی ها و دستاورهای زیادی را کسب کرده اند.

این بیانیه همچنین تاکید کرد که تنها مقاومت قادر به برچیدنآثار و پیامدهای اشغالگری و بیرون راندن اشغالگران است.

شرکت کنندگان در این کنفرانس کشورهای اسلامی و عربی را بهحمایت از ملت فلسطین در دفاع از قدس و مسجد الاقصی فراخوانده و هرگونه اقدام وتلاشی در راستای عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و در رأس آنها عربستان سعودی را محکوم کردند.

علمای مقاومت شدیدا نسبت به تلاش ها و طرح های دشمنصهیونیستی برای یهودی سازی مسجد الاقصی و تخریب آن ابراز نگرانی کردند.

حاضران در این کنفرانس پیام تشکری هم برای آیه الله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ارسال کرده و مواضع ایشان در حمایت از ملتفلسطین و حمایت های جمهوری اسلامی از این ملت را ستوده و تاکید کردند که آنچهامروز برای ایران اتفاق می افتد، به خاطر حمایت از قضیه فلسطین و حمایت از گروههای مقاومت است.

در بیانیه پایانی این کنفرانس همچنین از اقدام پارلمان عراقکه حمل و برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در این کشور را جرم اعلام کرده، تقدیر شد.

لینک کوتاه:

کپی شد