دوشنبه 23/سپتامبر/2024

توطئه های صهیونیسم برای فراموشی آرمان فلسطین راه به جایی نخواهد برد

چهارشنبه 29-نوامبر-2017

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین تاکید کرد: قطعا توطئه های صهیونیسم برای به فراموشی سپردن آرمان فلسطین ره به جایی نخواهد برد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی  فلسطین، بهرام قاسمی در سخنانی در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین تاکید  کرد:

نزدیکبه هفتاد سال از اشغال سرزمین فلسطین و تأسیس رژیم ستم گر صهیونیستی میگذرد؛ و در این مدت ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین جز ستم، تجاوز، اشغال،آوارگی، جنایت، کشتار، پاکسازی نژادی و آپارتاید ندیده است.

طی این سال ها که ملت فلسطین از اساسی و اصولی ترین حقوق خود محرومبوده، کمتر کسانی در کنار آنان ایستاده و فریاد دادخواهی شان را شنیدند؛ تاجایی که رژیم اشغالگر، با نقض تمامی اصول بدیهی انسانی و حقوقی، لحظه ایدست از تجاوز، نسل کشی، جنایت علیه بشریت و تروریسم دولتی نکشیده و آشکاراصلح و امنیت بین المللی را به سخره گرفته است.

تاریخ فلسطین طی هفت دهه گذشته به خوبی نشان داد که مقاومت و دفاع مشروعتنها راهکار مقابله با سيطره و زیاده خواهی های دشمن اشغالگر، پایانبخشیدن به تجاوزات صهیونیست ها، آزادی سرزمین های اشغالی و بازگشت آوارگانفلسطینی به وطن است.

بر این باوریم که رجوع به اراده ملت فلسطین تنها راه حل این بحران مزمناست و همه پرسی تعیین سرنوشت با حضور تمامی فلسطینیان اعم از مسلمانان،مسیحیان و یهودیان بومی این کشور، پیشنهادی عادلانه، حقوقی، انسانی و مبتنیبر اصول پذیرفته شده بین المللی خصوصاً منشور سازمان ملل متحد است.

ملت بزرگ ایران همواره و در تمامی روزهای سخت و پرآشوب این سرزمین، برهمبستگی خود با مردم فلسطین تأکید کرده و هیچ گاه از حمایت از آرمان هایاین مردم مظلوم دست نکشیده است. بی شک حمایت دولت و ملت ایران از فلسطین وحقوق حقه آنان همچون گذشته تا پیروزی مردم فلسطین و آزادی تمامی اراضیاشغالی ادامه خواهد داشت و قطعا توطئه های صهیونیسم برای به فراموشی سپردنآرمان فلسطین ره به جایی نخواهد برد.

لینک کوتاه:

کپی شد