سه شنبه 24/سپتامبر/2024

بمباران گسترده غزه توسط جنگنده های صهیونیستی و زخمی شدن 3 فلسطینی

پنج‌شنبه 30-نوامبر-2017

در اثر بمباران های گسترده جنگنده های صهیونیستی علیه باریکه غزه که عصر امروزپنجشنبه به وقوع پیوست، 3 شهروند فلسطینی به صورت سطحی زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “اشرف قدرت” سخنگوی وزارت بهداشتفلسطین خاطر نشان کرد که در نتیجه بمباران برخی پایگاه های مقاومت فلسطین درباریکه غزه 3 فلسطینی به صورت جزئی زخمی شدند.

جنگنده های صهیونیستی در جریان این حملات، یک پایگاه مقاومت فلسطین در اردوگاهنصیرات واقع در وسط باریکه غزه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن خسارت های زیادیبه آن وارد آمد.

هواپیماهای صهیونیستی پایگاه براق وابسته به گروهان های قدس شاخه نظامی جنبشجهاد اسلامی فلسطین در شهر غزه را بمباران کردند و یک نقطه دیگر در شهر رفح را نیزهدف اصابت 4 موشک قرار دادند.

جنگنده های ارتش صهیونیستی همچنین 2 فروند موشک به سمت پایگاه”حطین” گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی”حماس” در غرب شهر خان یونس شلیک کردند و یک پایگاه گروهان های قدس درغرب خان یونس را هم بمباران نمودند.

توپخانه ارتش صهیونیستی نیز چند گلوله دودزا به سمت شرق شهر بیت حانون در شمالنوار غزه شلیک کرد و از سوی دیگر، توپخانه و جنگنده های صهیونیستی عصر امروزپنجشنبه نیز برخی مراکز متعلق به مقاومت و اراضی خالی از سکنه در شمال باریکه غزهرا هدف قرار دادند.

سخنگوی ارتش صهیونیستی هم به نوبه خود اعلام کرد که توپخانه ارتش در مرزهایشمالی باریکه غزه و جنگنده های صهیونیستی در واکنش به آنچه که شلیک تعدادی گلولهخمپاره به سمت نظامیان صهیونیست در مرزهای کیبوتس “یاد مردخای” اعلامکردند، دو نقطه مقاومت فلسطین و اراضی خالی از سکنه را بمباران نمودند.

وی افزود این حملات هیچ گونه خسارت جانی در بر نداشته است و جنبش حماس مسئولهر گونه تشدید درگیری ها در باریکه غزه است.

این در حالی است که شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که 15گلوله خمپاره از باریکه غزه به سمت گروهی از نظامیان صهیونیست شلیک شده است. 

لینک کوتاه:

کپی شد